  • Data: 2011-06-09 18:51:26
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > A jaki masz spread na USDPLN, Zbyszek?

    Ja nie Zbyszek, ale taki trader jak ty chyba tak samo myśli jak on,
    co to za nieruchawy egzotyk ten nasz pln?
    Spread na normalnych warunkach to 20-30p, czyli analogicznie
    biorąc pod uwage zmienność, porownywalny z innymi walutami,
    a jesteśmy w tej lepszej sytuacji, że to nasza waluta,
    czyli teoretycznie powinniśmy być bardziej zorientowani
    na jej fundamenty.
    Nie tak, panie skipi?