  • Data: 2011-06-07 20:02:13
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 19:35:54 +0000 (UTC), ron napisał(a):

    > A gdzie ja cie jebie, ja ci tylko mowie, ze nie mowisz prawdy.
    > A jezeli chodzi o sytuacje euro do dolara, to porownujac sytuacje tych stref
    > walutowych euro powinno byc na poziomie nie 1,46 a ponad 3 ale te wszystkie
    > historyczne uwarunkowania nie pozwalaja na to, ale to tez zadna banka.
    > To całkiem inny mechanizm.

    Fakt z bańką przesadziłem (ale to tak ładnie brzmiało).
    Po prostu nie rozumiem zachowania euro kompletnie. Dłuższy czas obstawiam S
    eurchf, s usdchf, b audusd b nzdusd i dzisiaj mi nerwy poszły.
    Przecież EU się wali. Z Grecją jakoś to będzie ale co dalej. Wszyscy plotą
    o Hiszpanii ale są jeszcze takie zadłużone po uszy Włochy. Niby to daleka
    perspektywa ale rynki nie lubią takich perspektyw.

    Z tym,ad E/U ponad 3 to chyba teraz Ty przesadzasz. Wyjaśnij jeśli możesz?