  • Data: 2011-06-07 20:29:32
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Fakt z bańką przesadziłem (ale to tak ładnie brzmiało).
    > Po prostu nie rozumiem zachowania euro kompletnie. Dłuższy czas obstawiam S
    > eurchf, s usdchf, b audusd b nzdusd i dzisiaj mi nerwy poszły.
    > Przecież EU się wali. Z Grecją jakoś to będzie ale co dalej. Wszyscy plotą
    > o Hiszpanii ale są jeszcze takie zadłużone po uszy Włochy. Niby to daleka
    > perspektywa ale rynki nie lubią takich perspektyw.
    >
    > Z tym,ad E/U ponad 3 to chyba teraz Ty przesadzasz. Wyjaśnij jeśli możesz?

    Jasne ze przesadzam, ale to bez roznicy, wartosc krosa eur/usd i tak nie
    przedstawia zadnych realnych wartosci tych walut jedynie stosunek popyt/podaz
    w danym dniu. Unia jeszcze sie nie wali, szybciej mozna to powiedziec o
    stanach, ale to nadal bez roznicy. Obie waluty sa bardzo slabe i tylko jakies
    dzienne wydarzenia, plotki, sentymenty robią ruch, kasa musi krążyć i krąży.
    A perspektywy są marne dla obu walut, także rynek dla swej wlasnej wygody
    zaweza swoje horyzonty - ale to raj dla spekuły - ja nie pamietam takich
    czasow, zeby tak długo dzienna zmiennosc była mierzona figurą, a tak ostatnio
    mamy,
    to wiele mówi.