  • Data: 2011-06-07 20:22:14
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 7 Jun 2011 19:46:44 +0000 (UTC), ron napisał(a):

    > Posłuchaj za chwile bena, zobaczysz reakcje, dla dolara aktualnie - im gorzej,
    > tym lepiej - i odwrotnie.

    http://www.federalreserve.gov/newsevents/speech/bern
    anke20110607a.htm

    " Until we see a sustained period of stronger job creation, we cannot
    consider the recovery to be truly established. At the same time, the
    longer-run health of the economy requires that the Federal Reserve be
    vigilant in preserving its hard-won credibility for maintaining price
    stability...."

    Na moj gust to QE3 możliwe i zero podwyżek stóp. Ta jego "stabilizacja
    cen"... żeby ludzie nie wyszli na ulicę.
    Zobaczy sie az przetrawią to mądrzy i pokaża w nocy kierunek.