  • Data: 2011-06-07 18:54:00
    Temat: Re: czy warto wejsc w USD
    Od: " ron" <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Zawsze jest jakas "druga strona", bo z drugiej strony, to spójrz na Euro i
    > porównaj je nie do dolara ale do wszystkich walut. Dlaczego waluty
    > surowcowe takie jak AUD, CAD czy NZD tak słabo przedą wzgledem Euro?
    > Dlaczego mimo nieuchronności poważnych kłopotów w Europie, plajty banków
    > niemieckich, które udzielały kredytów Grecji i innym, Euro się wcale tak
    > bardzo nie osłabiło. W zasadzie to była zwykła, klasyczna korekta.
    > Gdzie nie spojrzysz to wszedzie złorzeczą na Euro a ono na przekór idzie w
    > górę: nawet dzisiaj ostro wzgledem franka. Jak to cholera jest? Znowu
> [...]

    Przespałeś sprawe kolego, aud, cad czy nzd są na historycznych szczytach,
    euro do franka w historycznym dołku, w takich tarapatach euro jeszcze nie
    było a ty cos pierdolisz o bance, słabiutkie pojęcie masz koleżko o sytuacji.
    Oczywiscie eur/usd to już zupełnie inna bajka, ale to chyba zbyt trudne dla
    ciebie.