  • 11. Data: 2005-04-17 17:40:54
    Temat: Re: czy usluga "Płacę z Inteligo" bedzie dostepna dla Superkonta ?
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    yayco napisał(a):

    > A moim maxthonie ani widu ani słychu. Pewnie coś sobie w firewallu
    > ustawiłem... ;-)

    Wystarczy wyłączyć skrypty Javy i po sprawie. Będzie natomiast problem z
    odczytem niektórych stron WWW

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 12. Data: 2005-04-17 17:48:18
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-17 19:39- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Markus
    Sprungk, wyłuszczający(a) się następująco:

    > A od kiedy to filtrowaniem reklam zajmuje się firewall czy antywirus?

    Nie wiem od kiedy, ale zarówno Outpost, jak i Kerio (to firewalle
    oczywiście, z antywirusem to był żarcik), robią to, odkąd pamiętam. Co
    więcej mam już pewność, że tym razem zrobił to robi to Kerio (musiałem
    to kiedyś ustawić i zapomniałem), bo obejrzałem sobie ten prnewsowy
    banerek na podstronie usenetowej, która się nie zaczyna na prnews.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 13. Data: 2005-04-17 17:49:25
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-17 19:40- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy Markus
    Sprungk, wyłuszczający(a) się następująco:

    > Wystarczy wyłączyć skrypty Javy i po sprawie. Będzie natomiast problem z
    > odczytem niektórych stron WWW

    Na tym polega urok niektórych firewalli, że możesz sobie wyłączyć dla
    poszczególnych stron, a nie w ogólności...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 14. Data: 2005-04-17 17:57:00
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > 2005-04-17 18:49- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy S.T.,
    > wyłuszczający(a) się następująco:

    >  A moim maxthonie ani widu ani słychu. Pewnie coś sobie w firewallu
    > ustawiłem... ;-)

    Śmiem wątpić :-)
    wystarczyło przestać zezwalać na skrypty...

  • 15. Data: 2005-04-17 18:09:33
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-17 19:57- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy S.T.,
    wyłuszczający(a) się następująco:

    > Śmiem wątpić :-)
    > wystarczyło przestać zezwalać na skrypty...

    To prawda, tylko, że ja sobie takie cóś ustawiam w firewallu, jeśli coś
    mnie na jakiejś często odwiedzanej stronie irytuje. Widać się wkur...łem
    już dawno, ustawiłem i zapomniałem. ;-)

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 16. Data: 2005-04-17 20:44:05
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "S.T." <n...@p...onet.pl> writes:

    > Przy zwykłym IE, to bym pewnie nie zareagował,
    > bo byłbym już dawno skutecznie znieczulony ;-)

    Hihi. Bierze sie Mozille, dopisuje sie do userContent.css linijke

    #divStayTopLeft { display: none ! important; }

    I z glowy. 8-)

    MJ