  • 31. Data: 2007-11-03 12:46:42
    Temat: Re: co zamiast BPH?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Lis, 13:32, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ale ja do Galerii Mokotow mam np. 15 minut, do
    > Zlotych Tarasow 25 minut (w weekend). 1h ? ROFL
    >
    > A to ze sobie lubie pochodzic po sklepach i poogladac zegarki, jakies
    > buty, ksiazki czy jakies sprzety to chyba tylko i wylaczenie moja
    > sprawa, nie ? Zaraz zreszta wyruszam na taka wyprawe.

    Takie zachowanie jest jak najbardziej normalne i pasujace do psychiki
    czlowieka.

    Odpowiednikiem marketow kiedys byl rynek, suk, bazar - gdzie
    przesiadywali mieszkancy lokalnej spolecznosci, ogladajac towary,
    zawierajac znajomosci i odswiezajac kontakty.

    Gdy lokalne bazary przestaly spelniac te role - chlodno, brudno,
    nieprzyjemnie - zaczely ja przejmowac nowoczesne centra handlowe.
    Sadze, ze kwestia czasu bedzie uruchomienie powiazanych z centrami
    kosciolow, bibliotek, teatrow i filharmonii - tak jak juz obecnie
    lacza sie z nimi kina.

  • 32. Data: 2007-11-03 13:05:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:
    [...]

    > Sadze, ze kwestia czasu bedzie uruchomienie powiazanych z centrami
    > kosciolow, bibliotek, teatrow i filharmonii - tak jak juz obecnie
    > lacza sie z nimi kina.

    Kościół już jeden jest, zdaje się.
    KJ

  • 33. Data: 2007-11-03 21:28:25
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Sadze, ze kwestia czasu bedzie uruchomienie powiazanych z centrami
    kosciolow, bibliotek, teatrow i filharmonii - tak jak juz obecnie
    lacza sie z nimi kina.

    Nieeeee!!!

    /*-+

  • 34. Data: 2007-11-03 21:29:41
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Nie wiem gdzie mieszkasz, ale ja do Galerii Mokotow mam np. 15 minut, do
    > Zlotych Tarasow 25 minut (w weekend). 1h ? ROFL

    Ja do pana Marka mam 1 min., do warzywniaka 2 min. do kiosku z gazetami 3
    min., do baru 5 min. a i do syfmarketu 5 min.

    /*-+