    From: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Date: Thu, 3 Jan 2002 14:01:35 +0100

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020103130201.N30426@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Chyba zartujesz. Bank ma to udowadniac?

    Nie, nie żartuję. Bank dokonując potrącenia z konta, musi mieć ku temu
    podstawę. I to właśnie bank musi tą podstawę wykazać.

    > Przeciez Ci tlumacze, ze wlasnie dlatego podpis PINowy jest
    > zabezpieczeniem dla banku a nie dla Ciebie. A Ty mi wyjezdzasz z
    > tekstem ze ban ma udodownic ze to osoba upowazniona uzyla PINu.

    Wcale nie napisałem, że bank ma udowadniać, że uprawniona osoba użyła PINu.
    Napisałem, że bank musi udowodnić, że wypłaty dokonała osoba uprawniona. A
    to jest zasadnicza różnica.

    :-)

    Pozdro
    AR