  • Data: 2002-01-06 00:53:51
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message
    news:a1176e$1ng$3@news.onet.pl...
    > Prawdopodobieństwo trafienia pinu wynosi 1/3000. Niedużo, prawda?
    > Tym bardziej, że mogę robić dwie próby i czekać powiedzmy 2 dni. W ciągu
    > 2 dni użytkownik CD zaloguje się i skasuje licznik złych logowań. Czyli
    > mam jeden PIN dziennie do przetestowania. Czyli w ciągu roku szansa
    > rośnie do 1/100. Mając kilkadziesiąt numerów kart którąś trafię.
    > A numery kart moizna w dość prosty sposób wygenerować.

    Skad wziales 1/3000? Dlaczego nie 1/10.000?
    Skad wiesz ze sie zaloguje? Moze wogole nie korzysta z CD? Nie twierdze ze
    CD jest bezpieczne, ale... Uwazam ze jak dotad w Polsce latwiej i taniej
    jest wjechac z 3 kumplami przebranymi za Leppera Millera i Buzka do banku
    podziurawic obsluge i sie rozplynac niz zainwestowac w komputer i siedziec w
    najgorszym przypadku n lat zeby zgadnac pin lub dopasowac do zadanego pinu
    nr karty kredytowej. W swoich wyliczeniach nie wziales pod uwage ze mozna
    pin zmienic. Moze zajmiesz sie wyliczeniem takiego prawdopodobienstwa
    zgadniecia? ;-))

    > Czy teraz jasne?

    Nie ;-))

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu