  • Data: 2002-01-03 13:40:18
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Jan 03, 2002 at 02:33:26PM +0100, AR wrote:

    > Nie, to nie semantyka. Jak nie widzisz różnicy, to Ci ją objaśnię.
    > Udowodnienie przez bank, że wypłaty dokonała osoba uprawniona sprowadza się
    > do tego, że użyto PINu, a bank zastosował takie procedury, że bez woli osoby
    > dla której PIN został wydany, nikt nie mógł PINu poznać.
    >
    > I nie ma to nic wspólnego z udowadnianiem przez bank, że PIN użyła osoba
    > uprawniona - to jest całkiem inne zagadnienie.
    >

    > Widzisz już różnicę???

    Przeciez to sa zupelnie inne przypadki!

    Co ma "zastosowanie przez bank odpowiednich procedur aby ..."
    wspolnego z uzyciem przeze mnie karty w miejscu (poza bankiem ktory mi
    karte wydal) gdzie ktos filmuje moja reke i wpisywany kod? Bez woli
    osoby dla ktorej pin byl wydany!

    > Najpierw przeczytaj to co wcześniej napisałem, a dopiero później mów o
    > sprowadzaniu do absurdu.

    Chyba sie sam nie spodziewasz ze bedziemy stosowac Twoje rozumowanie
    tylko tam gdzie jest wygodnie. Staram sie pokazac sytuacje idiotyczne,
    ale podchodzace pod Twoje warunki (bardzo skrajnie).

    > Chyba że nie rozumiesz tego co czytasz.

    Alez sie musisz meczyc czytaniem moich listow. Przy okazji - nie
    musisz tego robic.

    --

    --w