eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitidirect - bezpieczenstwo › Re: citidirect - bezpieczenstwo
  • Data: 2002-01-03 13:01:35
    Temat: Re: citidirect - bezpieczenstwo
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020103130201.N30426@diuna.pingwin.waw.pl...
    > On Thu, Jan 03, 2002 at 12:20:28PM +0100, AR wrote:

    > > Albo reklamacja albo droga sądowa. I tu zaczynają się schody. Żąda się
    > > wówczas ustalenia stanu konta. I to na Banku spoczywa ciężar dowodu, że
    > > wypłata dokonała uprawniona osoba. Bank wówczas stwierdza, że na pewno
    > > wypłaciła osoba uprawniona, gdyż tylko ona zna PIN, gdyż bank posiada
    takie
    > > procedury, które uniemożliwiają zapoznanie się z PINem przez osobę
    trzecią -
    >
    > Chyba zartujesz. Bank ma to udowadniac?

    Nie, nie żartuję. Bank dokonując potrącenia z konta, musi mieć ku temu
    podstawę. I to właśnie bank musi tą podstawę wykazać.


    > Przeciez Ci tlumacze, ze wlasnie dlatego podpis PINowy jest
    > zabezpieczeniem dla banku a nie dla Ciebie. A Ty mi wyjezdzasz z
    > tekstem ze ban ma udodownic ze to osoba upowazniona uzyla PINu.

    Wcale nie napisałem, że bank ma udowadniać, że uprawniona osoba użyła PINu.
    Napisałem, że bank musi udowodnić, że wypłaty dokonała osoba uprawniona. A
    to jest zasadnicza różnica.

    > Rozumiem ze przy podpisach cyfrowych tez bedziesz wymagal od jakiegos
    > urzedu zeby sprawdzil (np. poprzez wezwanie do siebie obywatela i
    > okazanie dowodu osobistego) ze podpis elektroniczny jest jego
    > podpisem.

    :-)

    Pozdro
    AR


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1