  • 11. Data: 2003-01-22 16:02:13
    Temat: Re: [citibank] kocham ich :)
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" napisał w wiadomości ..
    > wlasnie dostalem karte :)))) i przezylem szok - limit 4 krotnie wiekszy iz
    > wnioskowalem :)))))

    To pochwal sie jakiz to limit???

  • 12. Data: 2003-01-22 16:46:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > To pochwal sie jakiz to limit???

    Myślę, że siakieś 50 tys:-)

  • 13. Data: 2003-01-22 17:26:09
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    berdycz wrote:
    > Użytkownik "jo44" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Myślę, że siakieś 50 tys:-)

    A ja myślę, że Jaki wnioskował o 4xmniejszy niż jest minimalnie udzielany i
    teraz się cieszy, że dostał 4xwiększy od wnioskowanego ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 14. Data: 2003-01-22 17:39:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A ja myślę, że Jaki wnioskował o 4xmniejszy niż jest minimalnie udzielany i
    > teraz się cieszy, że dostał 4xwiększy od wnioskowanego ;)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Glenn

    Min. w citi, to jest chyba 2kzl

  • 15. Data: 2003-01-22 17:43:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    s...@o...pl wrote:

    > a skąd wiesz że się ubezpieczyl?

    Bo w Citku nie można się nie ubezpieczyć. Nie można zrezygnować z
    ubezpieczenia.

    > nie takim się zdarzały wpadki

    Za to ci, którzy piszą o czymś nie mając pojęcia - to idioci. Pasujesz
    do tego opisu.
    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2003-01-22 17:43:47
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Witek wrote:

    > Min. w citi, to jest chyba 2kzl

    No to już coś wiemy ;) Jaki przyznaj się - wnioskowałeś o 500 PLN ;) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-01-22 17:43:49
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:
    > I tu jest cały pies pogrzebany - karta nie jest za 45 zł ale 45 zł plus koszty
    > comiesięcznego ubezpieczenia :)

    45+12*6.5=123zł.

    --
    ___________ (R)

  • 18. Data: 2003-01-22 20:06:37
    Od: t...@o...pl

    > 45+12*6.5=123zł.
    >
    > Jak słucham takich jak Ty to mi się w głowie przewraca. Wole płacić
    ubezpieczenie (6.5/m-c) i spać spokojnie !!!
    Po jakie licho mi karta kredytowa gdy muszę ją chować pod poduszką aby mi jej
    przypadkiem nie skradli !!!
    O tym że w Citi mogę zgłosić kradziesz nawet w ciągu 72 godz. od czasu gdy mi
    skradną KK i wyczyszcza limit do 0 !!! już nie wspomnę bowiem ja i tak
    odpowiadam do 100 pln
    Jeszcze jedno.....bylem ostatnio w Grecji gdzie w wypozyczalni
    samochodów "czepali" Polaków pytaniami zanim wynajeli samochód a ja tylko
    wychyliłem KK Citi i kluczyki miałem w garści - gośc powiedział że jestem dla
    nich wiarygodny to samo miał kumpel w hotelu w Angli - i co z tego że płacę
    ubezpieczenie i mam wysokie % jak i tak nie korzystam z kredytu a termin
    spłaty zadłużenia mam odroczony o 51 dni !!!!!!!!

  • 19. Data: 2003-01-22 21:05:30
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    t...@o...pl wrote:

    > ubezpieczenie i mam wysokie % jak i tak nie korzystam z kredytu a termin
    > spłaty zadłużenia mam odroczony o 51 dni !!!!!!!!

    Tak tak. A kiedyś będziesz w sytuacji (albo i nie), że będziesz musiał
    skorzystać z kredytu.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 20. Data: 2003-01-22 21:18:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no to teraz pozostaje ci już tylko czekać aż jakiś złodziej ci to wszystko
    > wyciągnie :)

    A nie ch wyciaga :) od czego ubezpieczenie?

    > a co do preferencyjnych warunków to odbiją sobie na tobie przy pierwszym
    > przekroczeniu terminów :)

    Nie planuje przekraczania limitow :) IMHO KK jest dla ludzi zmobilizowanych
    finansowo.

    --
    JaKi