  • Data: 2016-01-02 15:05:41
    Temat: Re: citi WTF?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon <a...@w...pl> writes:

    > Nie wątpię, że są ludzie chcący przepłacać. Tylko po co, gdy coraz
    > więcej banków oferuje konta walutowe z kartą?

    Koszt takich kont i kart (w tym niekoniecznie w formie opłat dla banku)
    może być wyższy.

    > Opłaciłaby się. Stąd sukces kantoru Aliora.

    Opłacalność zdefiniowałbym jako większy zysk, nie jako uzyskanie dużej
    popularności na pbb. Nie mam danych nt. zysków Aliora.

    > W praktyce darmowe konta
    > walutowe (choć z ograniczoną funkcjonalnością), darmowe przelewy,
    > darmowa karta walutowa i spread poniżej 2gr, czyli lepszy niż w
    > większości kantorów.
    > Trudno się dziwić, iż za Aliorem swego czasu poszedł Meritum, a
    > ostatnio mBank.

    Tzn. w jakim sensie poszły? Meritum to obecnie Alior, czy w mBanku jest
    możliwości wymiany walut po lepszym (mniej złym) kursie?
    Są jakieś darmowe karty?

    > I co? Można? Można. A jeszcze nie tak dawno przekonywano, iż takie
    > działania byłyby dla banków nierentowne, tak jak dziś się przekonuje o
    > konieczności braku podatku, pasku na kartach, obniżania poziomu
    > bezpieczeństwo bankowości internetowej itp.

    Tego to ja nie wiem, wiesz - musiałbym być prorokiem.
    --
    Krzysztof Hałasa