  • Data: 2016-01-03 10:21:57
    Temat: Re: citi WTF?
    Od: Szymon <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-03 o 00:10, Krzysztof Halasa pisze:
    > Wniosek jest niestety nieuprawniony - tzn. nie wiem czy tak nie jest,
    > ale bardzo często zysku nie ma w pierwszym okresie oferty, i ocenić to
    > można dopiero po dłuższym czasie (który z pewnością jeszcze nie minął).
    > Brak zysku w pierwszym okresie jest często spodziewany i nie jest żadną
    > przesłanką do zamknięcia oferty.
    > BTW deficytowe "produkty" mogą być sprzedawane latami, np. w celu
    > utrudnienia życia konkurencji (co jest niezgodne z prawem, ale
    > bynajmniej nie niemożliwe), albo by osiągnąć zysk innego rodzaju.

    Zgadzam się z tymi teoriami, ale niewiele mają wspólnego z polską
    partyzantką.

    > To, że 5 zł nie wystarczyłoby mi na zapłacenie za chleb, to i ja wiem.

    Drogi chleb kupujesz ;-)
    Sęk w tym, że gdy ginie portfel to z dużym prawdopodobieństwem możesz
    powiedzieć ile Ci zginęło. Gdy ginie karta - nie wiadomo ile stracisz,
    ile będzie z tego tytułu kłopotów (reklamacje, sąd itd.). I masz rację -
    trudno tu prorokować. Tak oto produkt, który miał być bezpieczniejszą
    formą płatności, stał się niebezpieczny, a do tego coraz droższy. No
    może jeszcze dla niektórych "prestiż" został przy złotych czy
    platynowych kartach. ;-)

    --
    Pozdrawiam