  • Data: 2016-01-02 02:06:00
    Temat: Re: citi WTF?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon <a...@w...pl> writes:

    > Tyle, że ROR-ów mamy już blisko 40 mln. W większości pewnie wydawane
    > są do nich karty. Pytanie ile osób pojedzie do USA... Ilu z kartą... A
    > jeszcze z kartą rozliczaną w złotówkach, aby kupować po kursie często
    > 10% wyższym niż kantorowy...

    Przy względnie drobnych zakupach, kurs nie jest problemem.
    Weź także pod uwagę użycie karty jako gwarancji (nie jest obciążana,
    a jedynie zakładana jest blokada). Faktem jest że kursy wielu (pewnie
    większości) banków są zbójeckie - zwłaszcza kursy używane do płatności
    karcianych, gdzie nie ma żadnego ryzyka ani nakładu pracy związanego
    z gotówką. Nie wiem czy redukcja poziomu chciwości nie opłaciłaby się
    bankom.
    --
    Krzysztof Hałasa