  • 41. Data: 2021-10-29 12:38:49
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 października 2021 o 12:07:16 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > A prawa jazdy?

    Prawo jazdy potwierdza tożsamość i może być użyte jako (a w szczególności - jedyny)
    dokument w banku?

  • 42. Data: 2021-10-29 19:08:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ostatnio z korzyścią: sąd sprawdza (w bazie meldunkowej ;)), czy składający pozew nie
    podał adresu z d... pozwanego, jak to drzewiej
    bywało.
    Co prawda adres zameldowania, a nie zamieszkania czy do korespondencji, no ale to
    zawsze coś.

    -----

  • 43. Data: 2021-10-29 19:36:50
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 października 2021 o 19:08:39 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
> [...]
    > bywało.
    > Co prawda adres zameldowania, a nie zamieszkania czy do korespondencji, no ale to

    No i co, jak się np. nie zgadza?
    Zwraca pozew, bo nie zgadłeś?

  • 44. Data: 2021-10-29 19:47:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    nie podał adresu z d... pozwanego, jak to drzewiej

    > No i co, jak się np. nie zgadza?
    > Zwraca pozew, bo nie zgadłeś?

    Mniej więcej.
    KJ

  • 45. Data: 2021-10-29 20:24:35
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 19:47, Kamil Jońca pisze:

    nie podał adresu z d... pozwanego, jak to drzewiej

    > Mniej więcej.

    Etam. Opisywałem już historię, że sąd słał pisma do właścicieli
    nieruchomości na adres tej nieruchomości, a nie na adres zameldowania.

    MJ

  • 46. Data: 2021-10-29 20:30:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> writes:

> [...]
    >
    > Etam. Opisywałem już historię, że sąd słał pisma do właścicieli
    > nieruchomości na adres tej nieruchomości, a nie na adres zameldowania.

    Pytanie: kiedy? Konieczność podawania pesla/nip i weryfikacji adresu
    pojawiła się dość niedawno. Poza tym nie wykluczam jakichś specyficznych
    przepisów.

    KJ

  • 47. Data: 2021-10-29 20:49:53
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 29.10.2021 o 20:30, Kamil Jońca pisze:

    pozew nie podał adresu z d... pozwanego, jak to drzewiej

    > Pytanie: kiedy?

    Ze dwa lata będzie.

    MJ

  • 48. Data: 2021-10-30 00:52:31
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Oct 2021 05:00:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > A, ja też taką mam i pewnie dlatego nigdy nie zauważyłem.
    > Hmm, a jak osiągniesz próg zwalniający z opłaty rocznej to przestają to na
    kolejnych wyciągach drukować?

    Nie przestają. Radośnie dziękują za aktywne korzystanie z karty i
    wstawiają wartości:
    "Jeśli suma Twoich wydatków kartą w ciągu roku wynosi X PLN, nie
    ponosisz kosztów opłaty rocznej za kartę.
    Do tej pory wydałeś/aś już Y PLN."

    > citkowa KK z opłatą roczną - to musi być jakaś stara umowa (no chyba że to mc world
    elite ;)

    Taka chyba średnio stara, od 2007. Chyba po roku czy dwóch bezpłatnych
    (wydana w promocji, ofkorz) usiłowałam wypowiedzieć i namówili na pułap
    zwalniający. Dość niski, bez problemu w rok uzbieram, nawet w sytuacji
    jak teraz, gdy się obraziłam na citkową autoryzację operacji
    internetowych (trzeba mieć smartfona a nie mam, albo przepisywać ręcznie
    durny link z sms-a).

    W ramach rekompensaty czytam sobie opinie o CitiMobile w sklepie play.
    Niektórzy ludzie mają w tym banku konta i pieniądze i usiłują ich używać
    via citkowa aplikacja mobilna... włos się jeży :))

    > "Z czego" to chodziło o to, z jakiej opłaty zwalnia.
    > A nie o to, jakiego typu transakcje wlicza do licznika.

    A. Z opłaty rocznej za posiadanie karty. A precyzyjniej
    "OPŁ. ZA WYD. I OBSŁ. KARTY PŁAT. GŁÓWNEJ"

    Koham banki! ;->

    MC world - i jak się ta data ma do daty ważności starej karty?

    > Dzięki, to pewnie mi naliczą 1 listopada.
    > A pamiętasz może, kiedy aktywowałaś nową kartę?

    A tego niestety nie pamiętam - chyba w grudniu.

    > SMS: "Witaj, z przykrością informujemy, że Twój wniosek o zmianę limitu kredytowego
    został rozpatrzony negatywnie. Szczegółowe informacje zostały przesłane na adres
    e-mail podany we wniosku."
    > No to mail: "Witaj DAWID, z przykrością informujemy, że Twój wniosek nr ... z dnia
    2021-10-28 07:44:44 o zmianę limitu kredytowego złożony w Systemie Bankowości
    Internetowej GOonline został rozpatrzony negatywnie.
    > W przypadku pytań zachęcamy do kontaktu z Infolinią dostępną pod numerem: +48 503
    280 079 (infolinia czynna od 8:00 do 20:00 od poniedziałku do piątku, w dni robocze,
    koszt połączenia według cennika operatora) lub napisz wiadomość e-mail:
    k...@b...pl" - dowalili szczegółów że hej ;)

    Masochista.
    Ja już dość dawno ograniczyłam ilość tych instytucji do trzech, a i tak
    dwie mnie wk... denerwują. Skończy się na PRP i tyle mnie będą widzieli.

    --
    Imka

  • 49. Data: 2021-10-30 10:15:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 29 października 2021 o 19:49:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    pozew nie podał adresu z d... pozwanego, jak to drzewiej

    > Mniej więcej.
    > KJ

    E, serio?
    A podają powód?
    Albo ten adres z bazy, żeby se zmienić?
    Czy nie, bo ochrona danych?
    I co, jak nie znasz adresu zameldowania to gościa nie dasz rady pozwać?

  • 50. Data: 2021-10-30 10:31:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > Czy nie, bo ochrona danych?
    > I co, jak nie znasz adresu zameldowania to gościa nie dasz rady pozwać?

    Możesz wystąpić do MSWiA o podanie adresu. kiedyś taka przyjemność to 30
    PLN.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/