eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczy › Re: citek mnie dręczy
  • X-Received: by 2002:a05:6902:54f:: with SMTP id z15mr9216331ybs.183.1635184555494;
    Mon, 25 Oct 2021 10:55:55 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6902:54f:: with SMTP id z15mr9216331ybs.183.1635184555494;
    Mon, 25 Oct 2021 10:55:55 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!3.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.gigan
    ews.com!nntp.giganews.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.c
    om!google-groups.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 25 Oct 2021 10:55:55 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6176dce5$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=5.172.255.8;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 5.172.255.8
    References: <6176dce5$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <4...@g...com>
    Subject: Re: citek mnie dręczy
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 25 Oct 2021 17:55:55 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 28
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:659454
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 25 października 2021 o 18:35:58 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):
    > żebym sprawdził, czy mam w systemie aktualne dane dowodu osobistego i
    > ew. poprawił, bo jak nie, to po pierwszym może mi czegoś nie świadczyć
    > (nie napisał czego).
    >
    > Czyli tak:
    >
    > 1. Dziś citek nie ma sposobu sprawdzić, czy dane są aktualne (bo gdyby
    > miał, to by sam sprawdził i nie zawracał dupy).
    >
    > 2. Po pierwszym będzie miał taki sposób (bo gdyby nie miał, to by nie
    > mógł poznać, że nieaktualne i przestać świadczyć).
    >
    > Tak czy nie?

    Ja bym napisał reklamację.

    Ostatnio wyskoczył jakiś pop-up w ST, a po kliknięciu otworzyło się co innego.
    Jedno z tych dwóch to właśnie o aktualizacji dowodu (podobno odmówią przelewów).
    Drugie widać głupie, bo zapomniałem (choć po coś klikałem...) ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1