eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczy › Re: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-10-25 20:06:56
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    > poniedziałek, 25 października 2021 o 19:55:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    >
    >> > Czyli tak:
    >> >
    >> > 1. Dziś citek nie ma sposobu sprawdzić, czy dane są aktualne (bo gdyby
    >> > miał, to by sam sprawdził i nie zawracał dupy).
    >> >
    >> > 2. Po pierwszym będzie miał taki sposób (bo gdyby nie miał, to by nie
    >> > mógł poznać, że nieaktualne i przestać świadczyć).
    >> >
    >> > Tak czy nie?
    >> 3. nie chce ci przyp...ć z grubej rury tylko grzecznie się pyta czy na
    >> pewno wszystko uaktualniłeś.
    >
    > U mnie jest dobrze a też wyskakuje.

    No to nie wiem. W znanym mi przypadku, dowód się skończył z rok temu.

    > Mogą stwierdzić, że jest źle - np. minął termin ważności albo dowód w rejestrze
    zastrzeżonych (a bankom wolno stamtąd wszystko zasysać?).
    > Nie mogą stwierdzić, że dobrze.
    > Więc pewnie wyskakuje albo "masz źle" albo "sprawdź".
    > A może od listopada bank będzie miał dostęp do listy "dobrych" dowodów (choćby na
    zasadzie challenge: bank podaje numer i datę ważności i dostaje ACK albo NAK)?

    Zdaje się, że to już od dawna można (wiem, ze przynajmniej przy
    udzielaniu kredtyów sprawdzali to w SRP)
    Kj

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1