eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankicitek mnie dręczy › Re: citek mnie dręczy
  • Data: 2021-10-25 20:02:04
    Temat: Re: citek mnie dręczy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poniedziałek, 25 października 2021 o 19:55:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > > Czyli tak:
    > >
    > > 1. Dziś citek nie ma sposobu sprawdzić, czy dane są aktualne (bo gdyby
    > > miał, to by sam sprawdził i nie zawracał dupy).
    > >
    > > 2. Po pierwszym będzie miał taki sposób (bo gdyby nie miał, to by nie
    > > mógł poznać, że nieaktualne i przestać świadczyć).
    > >
    > > Tak czy nie?
    > 3. nie chce ci przyp...ć z grubej rury tylko grzecznie się pyta czy na
    > pewno wszystko uaktualniłeś.

    U mnie jest dobrze a też wyskakuje.

    Mogą stwierdzić, że jest źle - np. minął termin ważności albo dowód w rejestrze
    zastrzeżonych (a bankom wolno stamtąd wszystko zasysać?).
    Nie mogą stwierdzić, że dobrze.
    Więc pewnie wyskakuje albo "masz źle" albo "sprawdź".
    A może od listopada bank będzie miał dostęp do listy "dobrych" dowodów (choćby na
    zasadzie challenge: bank podaje numer i datę ważności i dostaje ACK albo NAK)?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1