  • 11. Data: 2007-11-13 03:39:51
    Temat: Re: brak środków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2007 21:07:20 +0100,
    osoba podpisana: cma <b...@e...pl>
    napisała:
    [...]
    > Oczywiście jutro rano przeleję ze swojego r-ku podst. i będzie po problemie,
    > jednakże, czy bank automatycznie przekazuje informację o tym zadłużeniu do
    > BIK / BIG(tu chyba kwota jest za niska, ale co z BIK ? Wiem,że to nie
    > kredyt,ale...)

    Trudno powiedzieć. Jeśli się tego tak boisz, to +- 2-3 miesiące po
    spłacie wykosztuj się na raport z BIK.

    KJ

    God is real, unless declared integer.

  • 12. Data: 2007-11-13 09:26:56
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

    > tak, ale Niemiecki BANK ma bezpośrednie Połączenie z bik i stale ponawia
    > wpis, często zwiększając kwotę zadłużenia.

    Ale tylko o odsetki.
    Inne bank w tych sytuacjach dloiczają akcyz bakowo-karny.
    Więcej o tym tu http://www.vwbankdirect.pl/

    Pozdrawiam

    jk

  • 13. Data: 2007-11-13 12:52:52
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > W poprz. miesiącu zapomniałem uzupełnić i dzis zauważyłem,że nie
    > wystarczyło
    > środków na pokrycie opłat,a zatem mam kilka zł (~3zł) na minusie.

    Dlaczego banki pobieraja kase za to, ze ktos ma rachunek i wplaca pieniadze
    do banku, a bank tymi pieniedzmi obraca i na nich zarabia... dlaczego
    dodatkowo za to, ze moze zarobic z pieniedzy ludzi jeszcze ich za to karze i
    chce dodatkowo wyciagac kase?
    Czy ktos sensownie mi to wyjasni?

  • 14. Data: 2007-11-13 20:43:02
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    swen wrote:

> [...]
    > dlaczego dodatkowo za to, ze moze zarobic z pieniedzy ludzi jeszcze ich za
    > to karze i chce dodatkowo wyciagac kase?

    Dlatego że obsługa tego kosztuje więcej niż zarobi na tych "kokosach"
    składowanych na koncie?

    p. m.

  • 15. Data: 2007-11-13 20:49:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 21:43, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Dlatego że obsługa tego kosztuje więcej niż zarobi na tych "kokosach"
    > składowanych na koncie?

    Zla odpowiedz.
    To efekt spisku masonerii, kapitalistow i miedzynarodowego zydowstwa,
    a nie te bzdury, co piszesz ;)

  • 16. Data: 2007-11-14 00:18:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    krzysztofsf wrote:

    > Zla odpowiedz.
    > To efekt spisku masonerii, kapitalistow i miedzynarodowego zydowstwa,
    > a nie te bzdury, co piszesz ;)

    To takie oczywiste że zapomniałem wspomnieć ;)

    p. m.

  • 17. Data: 2007-11-14 09:57:02
    Od: d...@o...pl (D)

> [...]
    > do banku, a bank tymi pieniedzmi obraca i na nich zarabia... dlaczego
    > dodatkowo za to, ze moze zarobic z pieniedzy ludzi jeszcze ich za to karze

    Bo klienci banków to charytatywni społecznicy; którzy mają za zadanie
    wspomagać biedne banki, i doplacać do ich usług, a nie zarabiać z tytułu
    deponowania swych środków w banku:-) Klienci nie sa od zarqabiania, tylko
    od dopłacania.

  • 18. Data: 2007-11-14 12:12:28
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Dlatego że obsługa tego kosztuje więcej niż zarobi na tych "kokosach"
    > składowanych na koncie?

    Te "kokosy" jak piszesz, wcale bym w "" nie wsadzal...
    Policz:
    jeden klient ma deponowana wyplate na koncie w banku (nie wazne jakim,
    liczymy wszystkie banki na raz jako jeden)
    powiedzmy ok 1200 miesiecznie lub niech bedzie 600zl/miesiac.
    Wg Balcerowicza z ubieglego roku w Polsce jest ponad 22 mln kont.
    Przyjmijmy, ze 70% z nich to zwykle ROR-y gdzie ludzie dostaja swoje
    wyplaty.
    Pomnoz teraz 600zl razy 15 mln wyjdzie jakies 9 000 mln zlotych deponowanych
    miesiecznie !!!
    Sadzisz, ze to "kokosy"? Policzylem zanizone wartosci by uwzglednic to, ze
    niektorzy od razu wydadza kase lub zrobia z nia cos innego, wiekszosc kasy
    jednak i tak wedruje miedzy bankami...
    Teraz policzmy w przyblizeniu ile bank zarabia na "kosztach" prowadzenia
    rachunku:
    Przyjme, ze sednia cena konta to 10zl/miesiac. Biorac pod uwage 20mln kont
    daje to jak latwo policzyc 200 mln zlotych miesiecznie!!!
    Nie uwzgledniam kosztow przelewow i calej masy innych rownie "tanich"
    operacji...
    Czy teraz mozesz mi wytlumaczyc sensownie dlaczego bank dodatkowo kroi ludzi
    za to, ze ci daja mu zarobic?

  • 19. Data: 2007-11-14 12:15:12
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    mvoicem pisze:

    > Dlatego że obsługa tego kosztuje więcej niż zarobi na tych "kokosach"
    > składowanych na koncie?

    To nie tak. Prawidłowa odpowiedź to: "ponieważ są klienci, którzy są
    w stanie za to zapłacić". Gdyby ich nie było, konta nie byłyby płatne.

    A ta mniejszość, której zależy na bezpłatnym koncie musi się dobrze
    rozejrzeć i wybrać ten bank, który taką usługę oferuje.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 20. Data: 2007-11-14 14:30:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Liwiusz wrote:

    > To nie tak. Prawidłowa odpowiedź to: "ponieważ są klienci, którzy są
    > w stanie za to zapłacić".

    To też ...

    > Gdyby ich nie było, konta nie byłyby płatne.

    Byłyby płatne, tylko inaczej - czy to przez posiadanie jakiejś sumy na
    koncie (na której bank zarobi), czy to przez dodatkowe opłaty za różne
    usługi typu wyciąg, pismo, potwierdzenie (co tam jeszcze można wymyślić), z
    których część w tym momencie jest w większości wypadków bezpłatna.