  • 1. Data: 2007-11-12 13:28:36
    Temat: pozyczka hipoteczna
    Od: "adam" <x...@x...pl>

    potrzebuje pozyczke hipoteczna w wysokosci ok 100.000
    posiadam mieszkanie wartosc ok 300.000, lokaty w wysokosci ok 60.000,
    miesieczne zarobki ok 4000-5000 jednak jestem w bik-u,
    czy sa szanse na tak pozyczke ? jesli tak to w jakim banku?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-11-12 14:06:26
    Temat: Re: pozyczka hipoteczna
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miesieczne zarobki ok 4000-5000 jednak jestem w bik-u,
    > czy sa szanse na tak pozyczke ? jesli tak to w jakim banku?

    sprawdź może ERATIA.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 3. Data: 2007-11-12 14:39:25
    Od: "adam" <x...@x...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "adam" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    >
    > sprawdź może ERATIA.

    dzieki sprawdzilem, Minimalna kwota kredytu już od 300 tys zł ... to troche
    za duzo jak dla mnie.
    moze jeszcze jakies sugestie ?

  • 4. Data: 2007-11-12 16:11:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    > dzieki sprawdzilem, Minimalna kwota kredytu już od 300 tys zł ... to
    > troche za duzo jak dla mnie.
    > moze jeszcze jakies sugestie ?

    no faktycznie, ja znalazłem 200 000 ale i to za dużo, innych nie znam.

    jedynie jeszcze co mi przychodzi do głowy, to zadzwoń do firm od doradztwa,
    expander czy inny open finance - jeśli reprezentują tak wiele banków i mają
    pożyczki hipoteczne w ofercie, to może pomogą.. a jeśli oni nie mają oferty
    odpowiedniej, to już chyba będzie ciężko z bankową pożyczką.. a niebankowe
    to można wpłatę z góry zrobić jakieś 750 zł i czekać...

    pzdr,
    dkzzzzzzz.