  • 51. Data: 2007-11-17 20:48:32
    Temat: Re: brak ?rodków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-17 21:29, blad stwierdził, że:

    > ale bez prowizji to są tylko 3 wyplaty bankomatowe w miesiacu

    Owszem, ale są. Pytanie było zadane jako "czy możesz", a nie "czy
    dowolną ilość razy możesz" :-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 52. Data: 2007-11-18 02:30:58
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fhnk3l$8vu$2@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2007-11-17 21:29, blad stwierdził, że:

    > Owszem, ale są. Pytanie było zadane jako "czy możesz", a nie "czy
    > dowolną ilość razy możesz" :-)

    Czyli jednak bulisz za korzystanie z bankomatu "obcego".
    Pyhtanie bylo zadane czy mozesz, ale wybacz mi do glowy nie przyszlo, ze
    mozna i tak...3 wyplaty w miesiacu:L))) to chyba tylko w Polsce mozliwe:))
    Albo mozna -nieograniczona ilosc- albo nie:)))
    Zreszta, widze, ze dzis w Polsce to trzeba faktycznie punkt po punkcie pytac
    o wszystko, lacznie z iloscia centymetrow sniegu na dachu przy ulicy
    zasniezonej numer taki a taki, w dniu o godzinie przy wietrze, i pewnie i
    tak sie cos znajdzie, ze "ale pytales o to..i tamto" a nie o ilosc:))
    Powiedz mi z czego to wynika? Z kompleksu?

  • 53. Data: 2007-11-18 11:17:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-11-18 03:30, swen stwierdził, że:
    > Czyli jednak bulisz za korzystanie z bankomatu "obcego".

    Nie. W BPH nie bulę w ogóle, w Toyocie bulę po 3 razie.

    > Pyhtanie bylo zadane czy mozesz, ale wybacz mi do glowy nie przyszlo, ze
    > mozna i tak...3 wyplaty w miesiacu:L))) to chyba tylko w Polsce mozliwe:))
    > Albo mozna -nieograniczona ilosc- albo nie:)))

    Możesz wybierać dowolną ilość razy, choćby i milion, natomiast w
    przypadku Toyoty - rachunek jest darmowy (konto w sensie) w zamian za to
    pozwolono na 3 darmowe wypłaty. Wolę mieć 3 za darmo, niż płacić od
    pierwszej.

    > Zreszta, widze, ze dzis w Polsce to trzeba faktycznie punkt po punkcie pytac
    > o wszystko,

    W UK jest wszystko za darmo? Cóż, fajny kraj.

> [...]
    > tak sie cos znajdzie, ze "ale pytales o to..i tamto" a nie o ilosc:))
    > Powiedz mi z czego to wynika? Z kompleksu?

    Twojego? Odpowiedz sobie sam.
    Jeśli nie odpowiada Ci oferta Toyoty z kilkoma wypłatami za 0zł, to
    skorzystaj z innej, która umożliwi dowolną ilość bezprowizyjnego
    wypłacania gotówki. Proste, nieprawdaż?

  • 54. Data: 2007-11-18 12:10:51
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > Jeśli nie odpowiada Ci oferta Toyoty z kilkoma wypłatami za 0zł, to
    > skorzystaj z innej, która umożliwi dowolną ilość bezprowizyjnego

    Marcinie, nie karm trolla.
    Żyje sobie w najlepszym miejscu na świecie,
    Próbuje uświadomić nas maluczkich jak to nam źle,
    Mógłby podzielić się wiedzą jak TO naprawdę działa,
    ale my maluczcy nie zrozumielibyśmy ...

    Jeszcze trochę a będzie podobny do nie śp. Experta vel Golfmastera

    Rafał

  • 55. Data: 2007-11-18 17:20:15
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lis, 13:10, Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>
    wrote:

> [...]
    > ale my maluczcy nie zrozumielibyśmy ...
    >
    > Jeszcze trochę a będzie podobny do nie śp. Experta vel Golfmastera

    Ja juz sie poddalem powalony sila jego argumentow.
    Wstyd mi, ze zyjac tyle lat na swiecie nie zauwazylem, jak cudownie
    bylo w prl i jaka fantastyczna nieodbiegajaca od zachodu bankowosc tam
    mielismy.
    a teraz jestesmy wybrani na obiekt wrazych eksperymentow
    informatycznych....poddalem sie.

  • 56. Data: 2007-11-18 23:07:16
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fhp71r$aje$3@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > przypadku Toyoty - rachunek jest darmowy (konto w sensie) w zamian za to
    > pozwolono na 3 darmowe wypłaty. Wolę mieć 3 za darmo, niż płacić od

    Dlaczego tego od razu nie napisales? Ile by to zmniejszylo watek.

    > W UK jest wszystko za darmo? Cóż, fajny kraj.

    Wszystko - to za duzo powiedziane.
    Nie, nie wszystko, sa sprawy za ktore trzeba placic. Jednak podstawowe
    sprawy sa na swoim miejscu -to ta roznica- jak np. bankowosc. Ty dajesz im
    kase, ktora oni obracaja, to cie nic nie kosztuje. W Polsce jest to na
    glowie postawione, i nie dosc, ze bank chetnie widzi kase od ludzi to
    jeszcze ich karze za to... Nie chodzi mi o to by kogos przekonac, jak ma do
    dupy (jak mniej wiecej pisza ponizej) ale by wskazac, ze wcale tak jak w
    Polsce nie jest na swiecie. I ze wcale w Polsce (jak mowia eksperci) nie
    jest tanio i sie ludzi okrada. Im wiecej ludzi to zobaczy jaka jest
    przepasc, jak dalego Polska jest za europa w zysklych stosunkach
    miedzyludzkich czy miedzy urzedowych, tym lepiej, bo bedzie coraz wiekszy
    nacisk by to wyrownac.
    Tak, stwierdzam, ze w Polsce ludzie sa okradani i to tak sprytnie, ze nawet
    nie wyobrazaja sobie by bylo mozliwe inaczej i sa szczesliwi, ze to maja...
    To dotyczy nie tylko bankowosci.
    nastepny przyklad to dostep do szerokopasmowego internetu, tu jest dopiero
    temat do dyskusji i porownan.

    > Twojego? Odpowiedz sobie sam.

    Nie, ja kompleksow sie wyzbylem parenascie lat temu, jak wyjechalem z
    Polski:)))

    > Jeśli nie odpowiada Ci oferta Toyoty z kilkoma wypłatami za 0zł, to
    > skorzystaj z innej, która umożliwi dowolną ilość bezprowizyjnego
    > wypłacania gotówki. Proste, nieprawdaż?

    Nie proste. Bo nie ma innej mozliwosci. Juz to tyle razy bylo. bankowosc w
    Polsce jest jedna z najdrozszych na swiecie. Szlag mnie trafia jak kiegys
    czytalem na onecie wywiad z jakims prezesem prezesow bankow w Polsce ktory
    stwierdzil, ze w Polsce nie jest jeszcze najdrozej... Dlaczego idiota nie
    powiedzial, ze w UK jest ZA ADARMO?
    Czy teraz rozumiesz, dezinformacja, robienie ludziom wody w mozgach, nie
    dopowiadanie prawdy itp.
    Tym teraz cechuje sie Polska (nazywajac to po angielsku), ze w Polsce panuje
    moda na wszechobecny "fake".