  • 1. Data: 2007-11-12 14:06:55
    Temat: KIR dziś
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Oczekuję dziś przelewu, powinien być wysłany 1. sesją. Ale do multi
    jeszcze nie dotarł.
    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że KIR dziś funkcjonuje normalnie?
    KJ

  • 2. Data: 2007-11-12 14:19:23
    Temat: Re: KIR dziś
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2007 15:06:55 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Oczekuję dziś przelewu, powinien być wysłany 1. sesją. Ale do multi
    > jeszcze nie dotarł.
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że KIR dziś funkcjonuje normalnie?

    Funkcjonuje normalnie. Wysłane 8.30 z Polbanku do mBanku już jest

  • 3. Data: 2007-11-12 14:40:08
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że KIR dziś funkcjonuje normalnie?
    > KJ

    Funkcjinuje normalnie, mnie dzis Multi księgował przychodzące z I sesji.

    marekz

  • 4. Data: 2007-11-13 08:40:14
    Od: TomekC <t...@a...podaje.w.stopce.pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Oczekuję dziś przelewu, powinien być wysłany 1. sesją. Ale do multi
    > jeszcze nie dotarł.
    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć, że KIR dziś funkcjonuje normalnie?

    Pewnie przechodzi przez procedurę sprawdzania prania pieniędzy ;-)

    --
    Tomek małpka japko kropka info.