  • 1. Data: 2007-11-12 19:55:07
    Temat: Lukas i token
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    Moze sie ktos orientuje dlaczego pelnomocnik nie moze wymienic
    przeterminowanego tokena?
    Musze osobiscie jechac do tego ... w Sosnowcu i odstac godzine w kolejce.

  • 2. Data: 2007-11-12 22:11:12
    Temat: Re: Lukas i token
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    kuba wrote:

    > Moze sie ktos orientuje dlaczego pelnomocnik nie moze wymienic
    > przeterminowanego tokena?

    a moze wymienic np. karte platnicza ?

  • 3. Data: 2007-11-13 15:40:27
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    MarcinF pisze:

    > a moze wymienic np. karte platnicza ?

    Chyba nie,tak samo jak nie moze placic moja karta?
    Swoja karte platnicza przypisana do mojego konta chyba moze wymienic.Tez
    nie wiem.
    A jaki zwiazek z karta platnicza ma token?Karta przypisana jest do
    konkretnej osoby.Na koncie moze robic wszystkie operacje.Tylko nie moze
    wymienic jakiegos zlomu?

  • 4. Data: 2007-11-13 17:30:52
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    kuba wrote:

> [...]
    > A jaki zwiazek z karta platnicza ma token?Karta przypisana jest do
    > konkretnej osoby.Na koncie moze robic wszystkie operacje.Tylko nie moze

    token tak samo jak karta przypisany jest do konkretnej osoby,
    co wiecej uzywany jest wlasnie do poswiadczenia jej tozsamosci

  • 5. Data: 2007-11-13 17:54:07
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    MarcinF pisze:

    > token tak samo jak karta przypisany jest do konkretnej osoby,
    > co wiecej uzywany jest wlasnie do poswiadczenia jej tozsamosci

    A nie do konta,do ktorego dalem pelnomocnictwo?
    To po co takie pelnomocnictwo jak z kazda bzdura musze latac do banku
    osobiscie.
    A co by bylo gdybym siedzial za granica.Rodzina z glodu by umarla bo
    musze osobiscie przyleciec ze stanow?Bo jakiejs paniusi podpis przy
    odbiorze tokena musze zlozyc ;)
    Albo chory pod tlenem.Tez pogotowie do banku by mnie musialo przywiezc?

    Moze i masz racje,szkoda tylko ze mnie to nie przekonuje:)

  • 6. Data: 2007-11-13 19:38:05
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Moze i masz racje,szkoda tylko ze mnie to nie przekonuje:)
    zloz od razu zapis na wypadek smierci, ja pare lat temu juz przespacerowalem
    sie z konkretnymi spadkobiercami :)

  • 7. Data: 2007-11-13 19:54:18
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 20:38, "Damian" <x...@o...pl> wrote:

    > zloz od razu zapis na wypadek smierci, ja pare lat temu juz przespacerowalem
    > sie z konkretnymi spadkobiercami :)

    Ale co do sensu pelnomocnictwa kuba ma racje.
    Zona miala notarialnie poswiadczone pelnomocnictwo od swojej babci w
    celu zalatwiania w jej zastepstwie roznych spraw urzedowo-bytowych.
    Pelnomocnictwo zwiazane z kontem rowniez powinno podobnie dzialac,
    ewentualnie byc stopniowane - "to pelnomocnik moze, a ta opcja
    pozostaje nienadana".

  • 8. Data: 2007-11-13 20:26:06
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    racja, np pelnomocnitwo i pelnomocnictwo szczegolowe

    dla przykladu zakochany kolega dal pelnomocnictwo dziewczynie z racji
    czestych jego wyjazdow,
    po kilku 4czy 5 latach w tym zwiazku zdziwli sie, gdy przylecial z
    delegacji,
    ani lokat ani sladu pieniedzy, inna sprawa, ze jeszcze blagal ta dziewczyne
    aby do niego wrocila...
    no ale na glupote nie ma skutecznego lekarstwa , nawet jesli jest bardzo
    drogie

  • 9. Data: 2007-11-13 20:31:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lis, 21:26, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
    > aby do niego wrocila...
    > no ale na glupote nie ma skutecznego lekarstwa , nawet jesli jest bardzo

    Ale tokena pewnie by jej nie wydali ;)

  • 10. Data: 2007-11-13 20:43:59
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    bank bez tokena :(