  • 1. Data: 2007-11-12 20:07:20
    Temat: brak środków na pokrycie prowizji (ujemne saldo).
    Od: "cma" <b...@e...pl>

    witam,

    Mam r-k bankowy podstawowy, na który wpływa wynagrodzenie, i z którego
    wykonuję wszelkie transakcji. Mam tez dodatkowe konto - tak "na wszelki
    wypadek". Konto podlega opłacie miesięcznej.

    Na tym rachunku rzadko kiedy znajdują się wyższe środki, niz na pokrycie
    prowizji. rzadko tez tam zaglądam, a zasilam ten r-k co kilka miesięcy,
    większą kwotą, aby starczyło na parę miesięcy prowizji.

    W poprz. miesiącu zapomniałem uzupełnić i dzis zauważyłem,że nie wystarczyło
    środków na pokrycie opłat,a zatem mam kilka zł (~3zł) na minusie.

    Oczywiście jutro rano przeleję ze swojego r-ku podst. i będzie po problemie,
    jednakże, czy bank automatycznie przekazuje informację o tym zadłużeniu do
    BIK / BIG(tu chyba kwota jest za niska, ale co z BIK ? Wiem,że to nie
    kredyt,ale...)

    dziękuję.

  • 2. Data: 2007-11-12 20:39:36
    Od: "jkolinna" <k...@w...plNOSPAM>

> [...]
    > jednakże, czy bank automatycznie przekazuje informację o tym zadłużeniu do
    > BIK / BIG(tu chyba kwota jest za niska, ale co z BIK ? Wiem,że to nie

    Do BIK pójdziena konec misiąca niezależnie czy spłącisz czy nie.
    Usówane jest po 12 mies

    jkol

  • 3. Data: 2007-11-12 20:51:50
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    > Do BIK pójdziena konec misiąca niezależnie czy spłącisz czy nie.
    > Usówane jest po 12 mies
    Chyba zalezy od banku. Ja miałem całe -0,62 zł i BZWBK wykosztował sie na
    przypomnienie za 1,35 zł
    grzecznie informując żebym spłacił w dogodnym terminie w ciagu 30 dni (przed
    koncem miesiaca)

  • 4. Data: 2007-11-12 21:10:00
    Od: Olisadebe <O...@a...com>

    jkolinna napisał:

    > Do BIK pójdziena konec misiąca niezależnie czy spłącisz czy nie.
    > Usówane jest po 12 mies

    Ale tylko VW bank wysyła do BIku i nie są tam usÓwane aż do śmierci.

    --
    Oli

  • 5. Data: 2007-11-12 21:17:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lis, 22:10, Olisadebe <O...@a...com> wrote:

    > Ale tylko VW bank wysyła do BIku i nie są tam usÓwane aż do śmierci.

    5 lat chyba?

  • 6. Data: 2007-11-12 21:48:57
    Od: yayco <y...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:

    > 5 lat chyba?

    w Niemieckim banku? Spłącisz czy nie spłącisz, do konca świata a nie
    tylko misiąca.
    Taki urok VW banku

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 7. Data: 2007-11-12 21:51:47
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > prowizji. rzadko tez tam zaglądam, a zasilam ten r-k co kilka miesięcy,
    > większą kwotą, aby starczyło na parę miesięcy prowizji ...

    Jak już poradzisz sobie z usunieciem skutków, to usuń też przyczynę,
    zamknij to konto i otwórz jakieś darmowe, po co się znów narażać na stres,
    no i kasy też szkoda w błoto ... nawet jeśli niewielka.

  • 8. Data: 2007-11-12 21:57:50
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lis, 22:48, yayco <y...@n...pl> wrote:

    > w Niemieckim banku? Spłącisz czy nie spłącisz, do konca świata a nie
    > tylko misiąca.
    > Taki urok VW banku

    Mowimy o BIK a nie wewnetrznych danych banku.

    Fakt, ze brak jakichkolwiek zapisow prawnych wymuszajacych na bankach
    nawet stosowanie sie do zapisow o bIK. Zadnych restrykcji ustawowowych
    za nieprawde czy nieaktualizowanie danych.

  • 9. Data: 2007-11-12 22:15:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Mowimy o BIK a nie wewnetrznych danych banku.

    Kto mówi o BIK?
    Oni mówia, że gadasz z grupowym trollem i nie słyszysz jak chichocze ;-P

  • 10. Data: 2007-11-12 22:21:40

    Dnia Mon, 12 Nov 2007 13:57:50 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Mowimy o BIK a nie wewnetrznych danych banku.

    tak, ale Niemiecki BANK ma bezpośrednie Połączenie z bik i stale ponawia
    wpis, często zwiększając kwotę zadłużenia.