  • Data: 2019-05-15 14:56:40
    Temat: Re: banksterzy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:16599b55-244a-4b10-ac1a-1869a76c0eef@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 14 maja 2019 19:56:37 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    >Hmmm, ale zapewne to przewidzieli, bo na taką bzdurę to się dawali
    >nabierać przeciętni frankowicze rąbani na spreadzie i wpuszczeni w
    >kanał życiem ponad stan - czyli kupieniem przewartościowanego
    >mieszkania za pożyczone pieniądze.

    Hm, kiedy to sie zatrzyma to nie bylo wiadomo - moglo sie okazac, ze
    podrozeje jeszcze dwa razy :-)

    >A ci profesjonaliści wzięli kredyty, na jakie naprawdę było ich
    >stać - i były to kredyty najlepsze do wzięcia w owym czasie, gdyż
    >pozwoliły kupić zdecydowanie większe mieszkanie - tylko, powtarzam,
    >tych profesjonalistów na to mieszkanie było stać, a przeciętniaków
    >nie - a wciąż raty od franków są mniejsze niż by były od złotówek - i
    >pewnie tak będzie do końca.

    No, taki Morawiecki ... jesli byl juz prezesem, to chyba nie musial
    zaciagac kredytu na dom ... chyba, ze na rezydencje godna prezesa.

    A jednak zaciagnal ... ale cos nie pisza, ze hipoteczny, to moze inny
    ? Tylko po co ?

    J.