  • Data: 2019-05-15 15:58:32
    Temat: Re: banksterzy
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2019 08:52:27 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > A ten frank podrozal dwukrotnie ... i nadal moze podrozec :-(

    A ja bym tu zadal pytanie (spisek mode on):
    Czy podatkowo/ksiegowo od strony banku sytuacja kiedy zarabia na odsetkach rozni sie
    od tej kiedy zarabia na kursie?
    Bo jak tak to moze w tym jest sedno?
    Jesli spisek byl to po prostu podciagneli kurs wyzej, odsetki odpuscili i im tak
    pasuje.
    (spisek mode off)

    Bo w praktyce kredyty hipoteczne na te 25lat to sie splaca prawie dwukrotnie.
    Prawie bo jednak zazwyczaj w stabilnych gospodarkach oprocentowanie to 3-5% i to robi
    z grubsza 70-90% wiecej do splacenia niz kapital.

    Moze wymyslili ze mozna zapewnic 100-110% planujac dlugoterminowo. A ze ufnosc w
    nasza gospodarke maja to moze taki byl plan?