  • 1. Data: 2008-03-29 00:28:19
    Temat: bank internetowy
    Od: TrialUser <t...@n...com>

    witam,
    przeglądałem troszeczkę archiwum, strony www, poradniki ale i tak
    najbardziej liczę na fachowe zdanie grupy,
    oprócz bezpieczeństwa na co jeszcze zwrócić uwagę kierując sie wyborem
    banku? i tutaj jest pewien absurd, jak określić stopień bezpieczeństwa,
    rozumiem, że na dzień dzisiejszy nie było żadnej większej wpadki, i czy
    przez maksymalne bezpieczeństwo zawsze mam brać pod uwagę token czy
    niekoniecznie?
    interesuje mnie rachunek wspólny, średnie miesięczne wpłaty to około 4
    000, transakcje internetowe, bankomaty, karta "bez weryfikacji podpisu",
    co najkorzystniej wybrać co polecacie?

    pozdrawiam
    trial

  • 2. Data: 2008-03-29 00:42:43
    Temat: Re: bank internetowy
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 01:28, TrialUser <t...@n...com> wrote:
> [...]
    > najbardziej liczę na fachowe zdanie grupy,
    > oprócz bezpieczeństwa na co jeszcze zwrócić uwagę kierując sie wyborem

    Jesli zakladacie konto podstawowe, dobrze sie zorientowac, jakie sa
    inne produkty w banku i czy posiadanie konta ma wplyw na jakies upusty
    przy skorzystaniu z nich.

> [...]
    > rozumiem, że na dzień dzisiejszy nie było żadnej większej wpadki, i czy
    > przez maksymalne bezpieczeństwo zawsze mam brać pod uwagę token czy

    niekoniecznie - moim zdaniem
    odrzuc Polbank (jako konto podstawowe) i ING (bo to zle algorytmy
    sa) ;)

    > interesuje mnie rachunek wspólny, średnie miesięczne wpłaty to około 4
    > 000, transakcje internetowe, bankomaty, karta "bez weryfikacji podpisu",

    Ze co? Preferujesz pin, czy podpis - bo jakos nie zaskoczylem?

    > co najkorzystniej wybrać co polecacie?

    Zobacz Nordea Spectrum + mBank dla transakcji internetowych, wiekszej
    liczby bezplatnych przelewow i podrecznych oszczednosci trzymanych w
    miedzyczasie na emax+ (mozna zalozyc 4-y konta)

    Do zdefiniowanych przelewow dobre tez jest jako konto dodatkowe konto
    online w eurobanku (darmowy token java w komorce) ale jest krotko na
    rynku - narazie skarg brak ale trudno rekomendowac taki swiezy
    produkt. Zalety - bezplatne przelewy, wysokie oprocentowanie, wyplaty
    z wszystkich bankomatow za 1 zl.

  • 3. Data: 2008-03-29 01:11:37
    Od: TrialUser <t...@n...com>

    krzysztofsf pisze:

    > Ze co? Preferujesz pin, czy podpis - bo jakos nie zaskoczylem?

    źle sprecyzowałem, transakcje bezgotówkowe weryfikowane "na oko przez
    kasjerkę" ale to już pewnie przeżytek, z drugiej strony często widze w
    sklepach

    trial

  • 4. Data: 2008-03-29 08:31:40
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > źle sprecyzowałem, transakcje bezgotówkowe weryfikowane "na oko przez
    > kasjerkę" ale to już pewnie przeżytek, z drugiej strony często widze w
    > sklepach

    lepiej na "oko" niz na pin

  • 5. Data: 2008-03-29 09:24:17
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Sprawdźcie BPH Max czy jak to sie tam nazywa, opłata za konto rozłoży się Wam na dwie
    osoby, a wiekszość usług
    bezpłatnie.
    JaC

  • 6. Data: 2008-03-29 09:36:51
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

> [...]
    > interesuje mnie rachunek wspólny, średnie miesięczne wpłaty to około 4
    > 000, transakcje internetowe, bankomaty, karta "bez weryfikacji podpisu",

    Ogólnie banki internetowe są bezpieczne, chyba, że ktoś przez głupotę
    udostępni komuś wszystkie swoje dane. To media szukają sensacji i straszą
    ludzi. Ptasi grypa, terroryści, hakerzy - wszystko medialny kit.

    http://patbank.pl/kontaosobiste/porownanie-kont-osob
    istych/7/ - tu masz
    porównania zabezpieczeń kont.

    Sam mam konto w mBanku od 5 lat, i sobie chwalę, rodzice mają konto wspólne,
    także w mBanku i też są zadowoleni. Dobre w mBanku jest to, że oprócz
    całkowicie darmowego konta daje możliwość inwestowania w fundusze
    inwestycyjne, inwestowania na giełdzie, zakup ubezpieczeń OC i AC, a także
    podgląd konta emerytalnego OFE. Polecam:
    http://patbank.pl/mbank/

    --
    Patryk

  • 7. Data: 2008-03-29 09:39:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 10:24, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Sprawdźcie BPH Max czy jak to sie tam nazywa, opłata za konto rozłoży się Wam na
    dwie osoby, a wiekszość usług
    > bezpłatnie.
    > JaC

    Jeszcze Millenium i Multibank mi sie przypomnialy jako dosyc czesto
    przewijajace sie jako uzywane

  • 8. Data: 2008-03-29 09:42:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Mar, 10:36, "Patryk" <p...@w...pl> wrote:

    > Sam mam konto w mBanku od 5 lat, i sobie chwalę, rodzice mają konto wspólne,
    > także w mBanku i też są zadowoleni.

    Osobiscie uwazam, ze mBank jest dobry w roli konta dodatkowego.
    I tak trzeba cos miec, zeby moc wplacac w razie czego gotowke, to
    lepiej, zeby to "cos" spelnialo role konta glownego.

  • 9. Data: 2008-03-29 22:25:18
    Od: b...@g...com

    On 29 Mar, 10:42, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Osobiscie uwazam, ze mBank jest dobry w roli konta dodatkowego.
    > I tak trzeba cos miec, zeby moc wplacac w razie czego gotowke, to
    > lepiej, zeby to "cos" spelnialo role konta glownego.

    Toyota bank ma dobrą ofertę. Dostali nawet jakąś nagrodę.
    http://www.kredyt-i-pozyczka.pl

  • 10. Data: 2008-03-29 22:26:07
    Od: b...@g...com