  • 1. Data: 2002-02-05 11:56:59
    Temat: apel do klientów inteligo.
    Od: <d...@p...onet.pl>

    ludzie, nie likwidujcie kont.
    te wprowadzenie opłat jest związane z planowanym wprowadzeniem wypukłej karty
    Visa (VC)

  • 2. Data: 2002-02-05 12:00:43
    Temat: Re: apel do klientów inteligo.
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > ludzie, nie likwidujcie kont.
    > te wprowadzenie opłat jest związane z planowanym wprowadzeniem wypukłej
    karty
    > Visa (VC)
    Heh... A skad to masz takie informacje? :)))))))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-05 12:02:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 12:56:59PM +0100, d...@p...onet.pl wrote:

    > ludzie, nie likwidujcie kont.
    > te wprowadzenie opłat jest związane z planowanym wprowadzeniem wypukłej karty
    > Visa (VC)

    Zapomniales dodac ze srebrnej.

    A potem swistak musi te sreberka zawijac i ludzie o nim gadaja i sie z
    niego smieja.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-02-05 12:15:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    > A potem swistak musi te sreberka zawijac i ludzie o nim gadaja i sie z
    > niego smieja.

    I do tego ta łyżka.... ;-)

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-02-05 12:20:09
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
    > "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    >
    > I do tego ta łyżka.... ;-)

    A orzeszki Felix - NIE!

  • 6. Data: 2002-02-05 12:47:57
    Od: januszek <j...@k...spamerom.mowi.nie.org>

    d...@p...onet.pl wrote:

    > ludzie, nie likwidujcie kont.
    > te wprowadzenie opłat jest związane z planowanym wprowadzeniem wypukłej karty
    > Visa (VC

    Jak Bank zmadrzeje to moze zalozymy sobie znowu tam rachunki :P

    januszek

  • 7. Data: 2002-02-05 14:15:37
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > karty
    > Heh... A skad to masz takie informacje? :)))))))

    tajemnica służbowa

  • 8. Data: 2002-02-05 14:16:12
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Jak Bank zmadrzeje to moze zalozymy sobie znowu tam rachunki :P

    mało rozsądne podejście

  • 9. Data: 2002-02-05 14:21:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 03:16:12PM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > mało rozsądne podejście

    Fakt, inteligo, jesli wierzyc temu co piszesz, prezentuje zupelnie
    przyzwoite - kazemy im placic, bo potem wprowadzimy karte wypukla za
    ktora tez kazemy im placic ;-)

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-02-05 14:29:04
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    <a...@p...onet.pl> wrote in message
    > mało rozsądne podejście
    Wrecz przeciwnie! Dlaczego mam placic za cos, co gdzie indziej mam taniej,
    badz za darmo? A w takie gadki typu: "bedzie w najblizszym czasie" to jakos
    nie wierze. Oficjalnego komunikatu I w tym temacie nie ma, wiec nie ma
    tematu - chyba proste. Dlaczego mam wiec wierzyc Tobie? Z reszta Twoje
    tlumaczenie mnie nie przekonuje w ogole.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]