  • 1. Data: 2002-02-05 10:20:15
    Temat: PKO BP SA - skubanie klienta
    Od: "Piotr PM" <p...@p...com>

    Wlasnie sie przyjrzalem swoim wyciagom z PKOBP.

    Z nieklamana irytacja zauwazylem, ze bez zadnej zenady obciazaja rachunki w
    soboty i niedziele przelewami wychodzacymi. Przelewy wychodzące (ze zleceń
    stałych) realizowane są do tego SYBIREM, który jest bardzo wolny (papier) i
    nie znam żadnych zobowiązań kiedy taki przelew gdzieś dojdzie.

    Wiem, że PKOBP to nie Rotschild wśród banków ale takie skubanie klienta jest
    poniżej pasa.

    Piotrek

  • 2. Data: 2002-02-05 10:29:29
    Temat: Re: PKO BP SA - skubanie klienta
    Od: Mariusz Borowski <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie znam żadnych zobowiązań kiedy taki przelew gdzieś dojdzie.
    >
    > Wiem, że PKOBP to nie Rotschild wśród banków ale takie skubanie klienta jest

    Witam.

    Mam w PKOBP zlecenie stałe, zawsze wychodzi eliksirem (co prawda różnymi
    sesjami, przeważnie drugą ale też i trzecią), ale jednak eliksirem. Co
    do daty zlecenia. Jezeli data przypadała na niedzielę to zawsze
    obciążali rachunek w poniedziałek i wtedy wychodziło zlecenie. Co do
    soboty to obciążają w sobotę, a wychodzi w poniedziałek. Poza tym nie
    wiem jak w innych oddziałach, ale w IX O w Wawie domyslnie każdy przelew
    idzie eliksirem.

    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 3. Data: 2002-02-05 10:40:30
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr PM" <p...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie znam żadnych zobowiązań kiedy taki przelew gdzieś dojdzie.
    >
    > Wiem, że PKOBP to nie Rotschild wśród banków ale takie skubanie klienta

    Robia stale zlecenia raczej elixirem. Jezeli dzien stalego zlecenia wypada w
    dzien roboczy to oczywiscie, robia to na zamkniecie dnia (przelew nigdzie
    nie idzie, tylko kwote zdejmuja z konta), wysylaja elixirem nastepnego dnia
    roboczego. Jezeli dzien stalego zlecenia wypada na niedziele, to odpisuja z
    konta w sobote, a wysylka wiadomo w pierwszy dzien roboczy, czyli
    poniedzialek. Dziala to zawsze wg tego schematu(przetestowane w PKO BP
    Szczecin).

  • 4. Data: 2002-02-05 20:51:57
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > poniedzialek. Dziala to zawsze wg tego schematu(przetestowane w PKO BP
    > Szczecin).

    U mnie identycznie