  • 1. Data: 2002-02-05 11:24:49
    Temat: Problem z PayPalem
    Od: "Wojtek W." <w...@p...pl>

    Witam wszystkich
    Chce kupic maly programik komputerowy od spolki dwoch kolesiow.
    Chlopcy sprzedaja w systemie PayPal.
    No i system PayPal, nie dziala w naszym kochanym kraju!
    Nie wiecie jak to ominac???? Raptem chodzi o 36 dolcow a nie wiem jak
    przeskoczyc.
    Polski wpisac nie mozna:(
    Chlopcy pisza, ze bardzo im przykro i postaraja sie cos wymyslic coby mi
    ulatwic, ale dane mi uciekaja .... a ja siedze z kabelkiem do komunikacji
    kompa z aparatem, ino programu nie mam:(
    Na innej grupie radza mi podac inny kraj, ale przecie sprawdza ze nie
    mieszkam w Brazyli czy USA i ...

    Wojtek W.
    w...@p...pl

  • 2. Data: 2002-02-05 16:43:31
    Temat: Re: Problem z PayPalem
    Od: "Speedy" <p...@t...net.pl>

    wyślij MO (Money Order) lub przez inny serwis np. www.ccnow.com . Przekazy
    są ciut drogie (50 zł za przesłanie 1 $) :))

    Pozdrówka
    Speedy