eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Re: BPH
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2002-02-05 11:29:31
    Temat: Re: BPH
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > KS napisał(a) w wiadomości: <7jubbr$o62$1@h1.uw.edu.pl>...
    > >Co sądzicie o Banku BPH ?
    > >ks
    > >
    > >
    > Opiszę, jakie są moje odczucia.
    > W połowie kwietnia tego roku zrezygnowałem z rachunku w BSK (bo coraz
    > bardziej zaczął mnie denerwować) i zacząłem rozglądać się za nowym bankiem.
    > Porównałem więc ofertę kilku banków (raczej tych większych) - PKO BP, Pekao
    > SA, BPH, Bank Gdański, WBK, PBK, BGŻ. Brałem pod uwagę następujące rzeczy:
    > - warunki wydawania kart płatniczych
    > - opłaty i prowizje za posługiwanie się kartami płatniczymi
    > - opłaty za zlecenia (stałe i jednorazowe)
    > - opłaty za prowadzenie rachunku
    > Po porównaniu wyszło na to, że BPH jest najlepszy dla osoby prywatnej.
    > Dlaczego:
    > - kartę Visa Classic można otrzymać od razu, jak tylko założy się rachunek
    > ROR
    > - prowizje od transakcji bezgotówkowych dokonywanych kartą Visa Classic
    > wynoszą 0%
    > - prowizje od zleceń stałych wynoszą 0%
    > Jednym z minusów co zauważyłem to to, że prowadzenie rachunku wynosi 2 zł
    > miesięcznie.
    > Na tym porównanie się skończyło. Więc myśląc, że tam są najlepsze usługi
    > postanowiłem założyć sobie rachunek w BPH.
    > I na tym moje zadowolenie się skończyło. Co się działo dalej! Od razu
    > zaznaczam, że to co teraz będę opisywał dotyczy oddziałów BPH w Gliwicach
    > (nie wiem, jak to jest w innych miastach).
    > Założyłem więc sobie rachunek w oddziale BPH w Gliwicach i od razu
    > poprosiłem o wnioski o kartę Visa Electron (właśnie trwała promocja -
    > wydanie karty za darmo) i Visa Classic.
    > OK - wnioski wypełniłem i poszłem je złożyć. Osoba obsługująca okienko
    > bardzo się zdziwiła, że składam wniosek o Visę Classic ponieważ o to kartę
    > można się starać, jak posiada się rachunek ROR conajmniej 3 miesiące. I tu
    > mnie zatkało. Więc mówię, że zgodnie z ich reklamówkami oraz tym, co
    > powiedzieli na infolinii BPH wynika jasno, że kartę Visa Classic można
    > otrzymać, jak otworzy się rachunek. Dopiero wtedy osoba ta przyjęła mój
    > wniosek. Kazali zgłosić się za dwa tygodnie po odbiór kart.
    > Przychodzę po dwóch tygodniach i co się dzieje dalej. Pani wydaje mi kartę
    > Visa Elektron i prosi, abym uiścił opłatę za jej wydanie. Ja jej na to, że
    > przecież karta miała być wydana za darmo. Dopiero jak jej pokazałem, kiedy
    > zakładałem rachunek - wydała mi ją za darmo.
    > Ale jaja dopiero się zaczęły - proszę równocześnie o wydanie karty Visy
    > Classic, o którą wniosek złożyłem równolegle z wnioskiem o Visę Elektron. I
    > tu znowu pojawiła się ta sama śpiewka, co ją słyszałem przy zakładaniu
    > rachunku - o kartę mogę się starać, jak będę posiadał rachunek conajmniej 3
    > miesiące.
    > Lekko wkurzony zadzwoniłem sobie do centrali BPH w Krakowie i po kilku
    > przełączaniach (które trwały około 3 minut) porozmawiałem wreszcie z jakimś
    > facetem. Powiedziałem mu, jak to jest, że w materiałach piszą tak, a w
    > oddziale robią inaczej. Facet powiedział, że ich oddział nie ma tu racji i
    > powiedział, że spróbuje to wyjaśnić. Po godzinie oddzwonił do mnie i
    > powiedział, że poinformował pracowników banku, jakie są warunki wydawania
    > karty Visa Classic. Fajne, no nie?
    > Dopiero po telefonie zmienili zasady wydawania tej karty!!!
    > Co się działo dalej. Musiałem jeszcze raz złożyć wniosek. Pani poinformowała
    > mnie, że do dwóch tygodni przyjdzie pocztą do mnie PIN. OK - po przeszło
    > tygodniu przyszedł wreszcie ten PIN. Ale co się okazało - był naruszony tzn.
    > z dołu był otwarty. Tak więc postanowiłem jej nie odbierać (koleżanka z
    > pracy miała taki sam przypadek). Pojechałem więc do banku i pokazuję
    > kobiecie ten list i proszę o wydanie nowej karty wraz z nowym PIN-em. A tu
    > kobieta na to, że skąd ona ma wiedzieć, czy to ja czasem nie otwarłem tej
    > koperty. Od razu uprzedzam, że na poczcie tego listu nie otwarli ponieważ
    > koperta była nie naruszona - tylko to co środku sie znajdowało było otwarte.
    > Ja tej kobiecie mówię, że karty nie odbiorę. Kobieta nie wiedziała co
    > zrobić, więc poszła kogoś się zapytać, co zrobić. Czekałem 20 minut na jej
    > przyjście (zresztą przedtem czekałem pół godziny w kolejce) i w końcu
    > powiedziała, że za 10 dni mam się zjawić po nowy PIN. Dzisiaj skończył się
    > ten termin i tam się wybieram - ciekawe co dzisiaj mnie tam spotka (oprócz
    > czekania w kolejce pół godziny).
    > Co jeszcze? Pierwszy wyciąg z rachunku przyszedł po dwóch miesiącach od
    > otwarcia rachunku.
    > W sumie:
    > Usługi mają wg mnie najlepsze, ale niewiedza pracowników i poziom obsługi
    > pozostawiają bardzo wiele do życzenia. Jeśli to się nie poprawi - klienci
    > będą od tego banku odchodzić.
    > Tomek Lehmann

    a co Drodzy klienci BANKU BPHPBK sądzą o ofercie banku -teraz w 2002 roku?

    *




    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2002-02-05 11:49:30
    Temat: Re: BPH
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

    > a co Drodzy klienci BANKU BPHPBK sądzą o ofercie banku -teraz w 2002 roku?

    wole mniej placic za
    - prowadzenie konta
    - wyplate w obcych bankomatach visa electron
    - przelewy do innych bankow
    nie placic miesiecznego "abonamentu" za limit w koncie
    nie placic za dostep do bankowaosci internetowj ( patrz ceny BSK Online i
    Sezamu)
    miec aktualny stan konta w bankomacie (a nie jak w BPH gdy w piatek wyplaca
    sie w Zakopanem to w poniedzialek rano jeszcze nie jest zaktualizowane w
    bankomacie w Katowicach)
    wypuklej karty nie potrzebuje

    Moim skromnym zdaniem zamienilesw miare sensowna oferte jaka bylo BSK
    na kiepska oferte w BPH
    ps. mam konta w obu bankach z czego w BPH z przymusu

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1