  • 11. Data: 2002-02-05 14:43:27
    Temat: Re: apel do klientów inteligo.
    Od: <y...@y...pl>

    > "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message

    > A orzeszki Felix - NIE!

    A Bohdam mówi.. .... .polej!

  • 12. Data: 2002-02-05 17:19:30
    Od: <c...@m...com.pl>

    > ludzie, nie likwidujcie kont.
    > te wprowadzenie opłat jest związane z planowanym wprowadzeniem wypukłej karty
    > Visa (VC)

    Czy jak zbyt wiele osób zlikwiduje konta to zrezygnują z wprowadzenia VC ? A
    jak nikt nie zlikwiduje to dadzą taniej niż na rynku (lub przynajmniej
    szybciej) ? I kiedy ?

  • 13. Data: 2002-02-05 17:41:09
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    > Czy jak zbyt wiele osób zlikwiduje konta to zrezygnują z wprowadzenia VC ?
    > jak nikt nie zlikwiduje to dadzą taniej niż na rynku (lub przynajmniej
    > szybciej) ? I kiedy ?

    Hmmm.... w mBanku juz chyba od pol roku mowia, ze wkrotce wprowadza VC i...
    na razie na obietnicach sie skonczylo.
    A w Inteligo nic na ten temat nie bylo mowione, a tu nagle ktos wyjezdza, ze
    bedzie VC.
    Jakos nie bardzo w to wierze, chociaz by sie przydala ;-))

    pozdr - J.

  • 14. Data: 2002-02-05 18:51:25
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    > A w Inteligo nic na ten temat nie bylo mowione, a tu nagle ktos wyjezdza,
    ze
    > bedzie VC.
    > Jakos nie bardzo w to wierze, chociaz by sie przydala ;-))

    kartami rozniastymi posluguje sie od - powiedzmy - kilku lat
    jak dotąd - tylko raz skorzystałem z faktu posiadania karty wypukłej (tzw.
    żelazko - obecnie już prawie występujące jako zabytek), nie jest więc to dla
    mnie specjalny argument - chyba, że poza jej wypukłością - otrzymam coś
    więcej, np. zwłokę w zapłacie ?
    bo może ynteligo jako pierwsze wprowadzi wypukłą v.elektron ? nie dość, że
    płatna - to nieprzydatna :_)
    hi hi -po tym banku spodziewam sie - wszystkiego najgorszego

  • 15. Data: 2002-02-05 21:42:20
    Od: <m...@b...pl>

    > Dlaczego mam wiec wierzyc Tobie?

    "Tobie"??? przecież gość się nawet nie podpisał ;-)))
    Może to konkurencja się nabija takimi hasłami, wiedząć
    że wszyscy i tak zrobią im na złość i pozamykają konta,
    albo przynajmniej zastrzegą karty...

    Przy okazji, może ktoś wnikliwiej czytał te nowe warunki
    niż ja ;-))) Jest tam mowa o możliwości zdebetowania
    rachunku? o jeśli nie to może bym tylko wyzerował saldo
    i czekał czy "odważą" się zdebetować rachunek mimo
    iż regulamin tego nie przewiduje ;-)

    pzdr
    marcin

  • 16. Data: 2002-02-06 07:43:55
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > płatna - to nieprzydatna :_)
    > hi hi -po tym banku spodziewam sie - wszystkiego najgorszego

    a kraju za kanałem czyli w angli, wszędzie są pos-y tylko na stacjach
    kolejowych mają takie żelazka i właśnie wtedy sa potrzebne karty wypukłe.

  • 17. Data: 2002-02-06 13:52:32
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Feb 05, 2002 at 06:41:09PM +0100, JOHNNY wrote:

    > Hmmm.... w mBanku juz chyba od pol roku mowia, ze wkrotce wprowadza VC i...
    > na razie na obietnicach sie skonczylo.

    Hm, jakos nie pamietam aby temat wypuklej byl w mbanku jakos ostrzej
    poruszany, z tego co pamietam to wyprodukowali golda i juz.

    Pamietam ze faktycznie bylo troche dymu, ale o kredytowce (niby jest
    wypukla, ale bardziej chodzi o jej kredytowosc).

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-02-06 16:53:44
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

> [...]
    >
    > Pamietam ze faktycznie bylo troche dymu, ale o kredytowce (niby jest
    > wypukla, ale bardziej chodzi o jej kredytowosc).

    No wlasnie o ta karte mi chodzilo. Nie wiem od kiedy juz jest obiecywana,
    ale pewnie z pól roku juz bedzie.
    No i nic na widoku nie ma...

    J.

  • 19. Data: 2002-02-07 08:21:44
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 06, 2002 at 05:53:44PM +0100, JOHNNY wrote:

    > No wlasnie o ta karte mi chodzilo. Nie wiem od kiedy juz jest obiecywana,
    > ale pewnie z pól roku juz bedzie.
    > No i nic na widoku nie ma...

    Bo zdaje sie ze przegrala w konkursie na to jaki ma byc nowy
    produkt. Wojbolan kiedys oglaszal jakies wyniki tego jaka bedzie
    kolejnosc nowych produktow i bazujaca na sonadach ze stron.

    Choc wcale nie jestem pewien czy tak glosowali klienci mbanku ;-)

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-02-10 14:08:56
    Od: leh <l...@...pl>

    <a...@p...onet.pl> skribis:

    >tajemnica służbowa

    A, moze pracujesz dla nich i dlatego zachecasz ? :))

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)