  • 1. Data: 2002-02-05 10:52:29
    Temat: DB24 CD :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    I odpowiedz - trzeba przyznac wyjatkowo szybka.
    Czyli jednak jak chca to potrafia.
    Zauwazylem np. ze w Fortisie jesli list jest problematyczny - nie
    odpowiadaja przez kilka dni :) Jesli jest to zwykle pytanie o usluge -
    odpowiedzi mozna oczekiwac w kilka minut..
    Czyli BRAWO DB24!

    "Szanowny Panie,

    dziękujemy bardzo za okazanie zainteresowania naszym bankiem
    oraz za wskazanie nam bezsensu informacji znajdującej się na naszej głównej
    stronie.
    Pana uwaga już została przekazana do właściwych osób, które wprowadzą
    odpowiednie zmiany.

    Jeszcze raz dziękujemy i zapraszamy do korzystania z usług naszego banku.

    Pozdrawiam,
    Pion Marketingu
    Deutsche Bank 24 S.A."

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-05 11:39:27
    Temat: Re: DB24 CD :)
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > oraz za wskazanie nam bezsensu informacji znajdującej się na naszej
    głównej
    ^^^^^^^^

    Ja daję im 100 punktów za dowcip i odwagę samokrytyki ;-)))

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-02-05 18:06:21
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Ja daję im 100 punktów za dowcip i odwagę samokrytyki ;-)))

    a minus 100 za anonimowość!

    --
    radar
    GG2458209