  • 11. Data: 2005-03-29 15:45:14
    Temat: Re: anonimowe konto bankowe..
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.00001abb.42492346@newsgate.onet.pl...
    > Teoretyczna sytuacja:
    < ciach>
    > pozdro

    kilka pytan ..
    - pieniadze ma odebrac jedna podstawiona osoba czy wiele osob moze miec
    dostep do konta na podstawie login / pass
    - do uzytku "stalego" czy jednorazowy manewr ?
    - waluta
    - "czas" od wplacil/wyplacil.

    ?

    pozdro

  • 12. Data: 2005-03-29 17:34:07
    Od: "Nowy ----> Marcin" <.@.>

    m...@o...pl wrote:

    > Widze, ze tak nie uda mi sie nic konkretnego dowiedziec.

    Za duzo filmow chyba sie naogladales. Zreszta zapytaj sie tych z Pruszkowa
    czy Wolomina czy maja jakies takie konto :) Albo najlepiej tego kolesia:
    http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2383058, jak on to zrobil ze zniknal
    z ta kasa :D

    --
    Marcin
    Załóż konto w mBanku http://tinyurl.com/6rmr9

  • 13. Data: 2005-03-29 18:26:41
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

> [...]
    > czy Wolomina czy maja jakies takie konto :) Albo najlepiej tego kolesia:

    jeśli chodzi o przekręty bankowe to nie potrzeba do tego Szwajcarii. nie raz
    już zakładano lewe konta na bezrobotnych, zmarłych itp. Dziś wystarczy xero
    dowodu i już masz rachunek, a co to za problem podrobić coś takiego? Mam
    nadzieję, że koledze, który pytał nie zależało jednak na przestępczym
    wykorzystaniu anonimowego konta.

  • 14. Data: 2005-03-29 18:51:23
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Szymon" <v...@w...epf.pl> napisał w wiadomości
    > Mam
    > nadzieję, że koledze, który pytał nie zależało jednak na przestępczym
    > wykorzystaniu anonimowego konta.

    a potrafisz wskazac inny cel ?

  • 15. Data: 2005-03-29 18:56:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 29 Mar 2005 11:43:34 +0200, m...@o...pl naskrobał(a):

    > Teoretyczna sytuacja:
    >
    > przelana zostanie z polskiego banku kwota (np 250k euro)
    >
    > gdzie te pieniadze maja zostac przelane, aby mozna bylo wyplacic cala
    > kwote bezproblemowo w jakims banku na swiecie (zakaldam, ze bedzie to
    > blisko polski (np szwajcaria)), tak, aby do zalozenia tego konta
    > (kont) nie trzeba bylo podawac zadnych danych, zeby nie bylo zadnej
    > weryfikacji danych.

    juz samo wysłanie takiej kwoty jest automatycznie przekierowywanie do GIIF
    a jeżeli przechodzi przez banki zagraniczne to przechodzi przez dodatkową
    procedurę antypralniową - szczególnie w bankach amerykańskich.

    kancelarie podatkowe

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 16. Data: 2005-03-29 18:56:43
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > a potrafisz wskazac inny cel ?

    Może przekazać hasło PCK stając się anonimowym ofiarodawcą.

  • 17. Data: 2005-03-29 19:04:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2005 09:56:01 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    naskrobał(a):

    > Ktos Cie strasznie oklamal odnosnie systemu bankowego w Szwajcarii.
    > Anonimowe konta w szwajcarskich bankach to bajka.
    > Jedynie poziom 'bezpieczenstwa' jesli chodzi o udzielanie informacji o
    > wlascicielu rachunku jest wyzszy.
    > Co nie zmienia faktu, ze takie informacje sa oczywiscie predzej czy pozniej
    > udzielane odpowiednim instytucjom, czy wladzom.

    zgadza się - podstawowym plusem jest to że właściciel konta to numer lub
    pseudo - co też widnieje na przelewach. Nawet operatorzy banku nie mają
    dostępu do tych danych bo są one głęboko ukryte i dostępne tylko kilku
    osobom w banku (dosłownie kilku) którzy na wezwanie sądu są w stanie
    przedstawić właściciela. Oczywiście uzyskanie takiego nakazu w szwajcarii
    nie jest proste.

    http://swiss-bank-accounts.com/e/banking/accounts/sw
    iss-numbered-account.html

  • 18. Data: 2005-03-29 19:04:40
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > dostep do konta na podstawie login / pass
    > - do uzytku "stalego" czy jednorazowy manewr ?

    ad1. Jedna osoba (ewentualnie 3 konta po 33%). niekoniecznie podstawiona - nie
    ufa sie ludzi przy takiej kasie...

    ad2. mozliwosci zapelnienia konta stale. ale preferowane konta jednorazowe

    ad3. euro (ale jak ma byc cos innego to co - moze da sie zorganizowac)

    ad4. max szybko.

  • 19. Data: 2005-03-29 19:08:12
    Od: "jonasz" <d...@n...mail.me>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał:
> [...]
    > dostep do konta na podstawie numeru, hasla, itp.
    > czy ktos z was mili grupowicze wie, gdzie takie banki sie znajduja,

    Kiedys Nauru slynelo z takich nieslawnych praktyk. Ale wiem, ze byly na ten
    kraj mocne naciski, wiec moze cos ucywilizowali w swoim prawie bankowym. No
    i z cala pewnoscia nie jest to blisko Polski.

  • 20. Data: 2005-03-29 20:13:56
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Wpisz w google offshore bank, pewnie cos znajdziesz.
    Jesli wiesz co to e-gold, to pewnie bez problemu w necie znajdziesz
    informacje o tym, jak do konta e-gold wyrobic sobie anonimowa karte
    bankomatowa (czy jest taka anonimowa, to tego nie wiem, bo nie korzystam z
    takich uslug)

    --
    Jelcyn
    www.jelcyn.com * http://vb4all.canpol.pl