  • 1. Data: 2005-03-29 08:55:04
    Temat: Ksiazeczka mieszkaniowa - czy warto likwidowac?
    Od: KOmiX <m...@p...nospam.pl>

    Witam serdecznie!

    Od II kwartalu maja sie zmnienic (zmniejszyc) ceny jednego metra
    kwadratowego powierzchni mieszkania, ktore wyliczane sa do obliczeniu
    wkladu na ksiazeczce mieszkaniowej PKO. Mam mozliwosc przepisania
    (cesji) mojej ksiazeczki na kogos z rodziny, kto kupuje nowe mieszkanie
    i uzyskanie pelnego wkladu z premia gwarancyjna (suma niewielka, ok 7000
    PLN).
    Moje pytanie do Was: czy warto to robic jeszcze teraz, w starym
    kwartale, czy trzymac te ksiazeczke na lepsze czasy? Czy jest
    *jakakolwiek* szansa na uzyskanie wiekszych pieniedzy z tej ksiazeczki?
    Dodam, ze wlasnego mieszkania nie planuje w najblizszych latach nabyc
    droga kupna.

    |< O /\/\ i >< "If you want the
    mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
    GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

  • 2. Data: 2005-03-29 19:22:43
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    Uzytkownik "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > czy trzymac te ksiazeczke na lepsze czasy? Czy jest *jakakolwiek* szansa
    > na uzyskanie wiekszych pieniedzy z tej ksiazeczki?

    Moim zdaniem warto zadzialac jak najszybciej, bo z tego co obserwuje warunki
    uzyskania takiej premi coraz bardziej sa przez rzad obostrzane. Nie warto
    czekac bo jeszcze troche i sie nie zalapiesz - tym bardziej ze masz teraz
    mozliwosc wyrwania tej kasy.

    pozdawiam,
    Marcin