  • 1. Data: 2005-03-28 22:14:35
    Temat: zakupy za granicą szybko - pilne
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    chciałbym zakupić trzy książki w tej księgarni
    1. Man Walks into a Pub ...
    2. The English pub A history
    3. London's histroic Inns and Taverns

    jak przelać pieniądze
    czy wyślą i ile to może kosztować

    --
    panel.4.pl - startowka zrobiona do kafejki internetowej w której pracuje
    www.zsoft.prv.pl - darmowe programy w sieci, najlepsze w danej kategorii

  • 2. Data: 2005-03-29 00:57:41
    Temat: Re: zakupy za granicą szybko - pilne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zlotowinfo wrote:
    > chciałbym zakupić trzy książki w tej księgarni
> [...]

    W jakiej ksiegarni, ze zapytam.

  • 3. Data: 2005-03-29 05:06:05
    Od: "MARKUS" <m...@k...net.pl>

    > jak przelać pieniądze
    > czy wyślą i ile to może kosztować

    niestety nie

    ..

  • 4. Data: 2005-03-29 08:13:15
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    zlotowinfo wrote:
    > chciałbym zakupić trzy książki w tej księgarni
    > jak przelać pieniądze
    > czy wyślą i ile to może kosztować

    A na ich stronie nic nie ma o formach platnosci?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-03-29 09:59:50
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "MARKUS" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > niestety nie

    Oraz: bardziej bylo by przedwczoraj.

    marekz

  • 6. Data: 2005-03-29 22:02:10
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > chciałbym zakupić trzy książki w tej księgarni
> [...]
    ale wpadka
    http://amazon.co.uk/

    umiem trochę angielski, ale dla mnie to za dużo

  • 7. Data: 2005-03-31 15:36:56
    Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl>

    On Wed, 30 Mar 2005 00:02:10 +0200, zlotowinfo wrote:

    > ale wpadka
    > http://amazon.co.uk/

    BTW, piszą że akceptują Visę Electron. Ktoś to testował?

    --
    Magda