  • 1. Data: 2005-03-29 08:21:07
    Temat: VW stan konta pokazuje na 19.03 a mamy 29.03
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Malo nie dostalem zawalu jak zobaczylem ze nie poszla splata karty
    kredytowej - dopiero po dluzszej chwili zorientowalem sie z ktorego dnia
    pokazuja stan konta. Oczywiscie "Aktualizuj" nie pomaga...

  • 2. Data: 2005-03-29 08:39:17
    Temat: Re: VW stan konta pokazuje na 19.03 a mamy 29.03
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On Tue, 29 Mar 2005 10:21:07 +0200, boa <a...@u...poczta.fm> wrote:

    > Malo nie dostalem zawalu jak zobaczylem ze nie poszla splata karty
    > kredytowej - dopiero po dluzszej chwili zorientowalem sie z ktorego dnia
    > pokazuja stan konta. Oczywiscie "Aktualizuj" nie pomaga...

    Mam to samo!!! (tyle, ze z 20. marca).

    A na infolinii nikt nie odbiera od ponad 10 minut!!
    --
    Pawlik

  • 3. Data: 2005-03-29 08:43:05
    Od: Pawlik <P...@n...poczta.fm>

    On Tue, 29 Mar 2005 10:39:17 +0200, Pawlik <P...@n...poczta.fm>
    wrote:

    > Mam to samo!!! (tyle, ze z 20. marca).
    >
    > A na infolinii nikt nie odbiera od ponad 10 minut!!

    Już działa :)

    Pozdrawiam,
    --
    Pawlik

  • 4. Data: 2005-03-29 08:43:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Pawlik napisał(a):

    > Mam to samo!!! (tyle, ze z 20. marca).

    Zaktualizowało po jednym kliknięciu.

  • 5. Data: 2005-03-29 09:58:56
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "boa" <a...@u...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Malo nie dostalem zawalu jak zobaczylem ze nie poszla splata karty
    > kredytowej - dopiero po dluzszej chwili zorientowalem sie z ktorego dnia
    > pokazuja stan konta. Oczywiscie "Aktualizuj" nie pomaga...

    w takim przypadku nawet gdyby nie poszla - nie Twoja wina - VW bulilby
    odsetki za niewywiazanie sie ze splaty. Wiec nie ma co sie przejmowac i
    doprowadzac do zawalu.

    D.

  • 6. Data: 2005-03-31 08:04:09
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    > w takim przypadku nawet gdyby nie poszla - nie Twoja wina - VW bulilby
    > odsetki za niewywiazanie sie ze splaty. Wiec nie ma co sie przejmowac i
    > doprowadzac do zawalu.
    tak ?
    tez tak mysle ale wolelbym tego w praktyce nie sprawdzac :)