  • 1. Data: 2005-03-29 09:43:34
    Temat: anonimowe konto bankowe..
    Od: m...@o...pl

    Teoretyczna sytuacja:

    przelana zostanie z polskiego banku kwota (np 250k euro)

    gdzie te pieniadze maja zostac przelane, aby mozna bylo wyplacic cala
    kwote bezproblemowo w jakims banku na swiecie (zakaldam, ze bedzie to
    blisko polski (np szwajcaria)), tak, aby do zalozenia tego konta
    (kont) nie trzeba bylo podawac zadnych danych, zeby nie bylo zadnej
    weryfikacji danych.
    dostep do konta na podstawie numeru, hasla, itp.
    czy ktos z was mili grupowicze wie, gdzie takie banki sie znajduja,
    jak wyglada to od strony praktycznej i ile kosztuje obsluga takich
    kont (nie ukrywam, ze interesuje mnie prowizja od kwoty, ktora
    zostanie tam umieszczona - zakladam, ze nie bedzie ona mala)
    Jak ktos bylby w stanie podac mi jakies informacje - albo na grupie,
    albo na priv to poprosze...

    A moze raczej:
    czy sa jakies instytucje, ktore za odpowiednia oplata dostarcza mi
    profesjonalnych informacji z tej dziedziny?
    do kogo mam sie zwrocic?

    pozdro

  • 2. Data: 2005-03-29 09:53:59
    Temat: Re: anonimowe konto bankowe..
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    m...@o...pl wrote:

    > (nie ukrywam, ze interesuje mnie prowizja od kwoty, ktora
    > zostanie tam umieszczona - zakladam, ze nie bedzie ona mala)

    czy chodzi może o przelew z Nigerii? ;-P

    pozdro
    trainer

  • 3. Data: 2005-03-29 09:56:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    m...@o...pl wrote:

> [...]
    > blisko polski (np szwajcaria)), tak, aby do zalozenia tego konta
    > (kont) nie trzeba bylo podawac zadnych danych, zeby nie bylo zadnej

    Ktos Cie strasznie oklamal odnosnie systemu bankowego w Szwajcarii.
    Anonimowe konta w szwajcarskich bankach to bajka.
    Jedynie poziom 'bezpieczenstwa' jesli chodzi o udzielanie informacji o
    wlascicielu rachunku jest wyzszy.
    Co nie zmienia faktu, ze takie informacje sa oczywiscie predzej czy pozniej
    udzielane odpowiednim instytucjom, czy wladzom.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 4. Data: 2005-03-29 10:24:06
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > Co nie zmienia faktu, ze takie informacje sa oczywiscie predzej czy pozniej
    > udzielane odpowiednim instytucjom, czy wladzom.

    Czyli to znaczy, ze nie mam mozliwosci wyplaty wiekszej ilosci gotowki w taki
    sposob, aby nie figurowaly moje dane osobowe?
    Ale czy oprocz szwajcari nie jestem w stanie zrobic tego gdzie indziej?
    Albo- czy nie jestem w stanie zalozyc takiego konta (podajac dane osob. i np
    przez internet) tak, aby pozniej wyplata nastapila nie po weryfikacji dokumentow
    osobowych, tylko po zalozmy umowionym hasle?

    Ma ktos jakis pomysl?

  • 5. Data: 2005-03-29 10:30:56
    Od: looser <u...@p...onet.pl>

    A podepne sie pod watek z moim pytanien. Pojawia sie ostatnio czesto w
    mediach termin "konto numeryczne" przy pracach komisji. Mam pytanie, co
    to za produkt i jakie daje posiadaczowi korzysci.

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 6. Data: 2005-03-29 10:49:59
    Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał:

> [...]
    > dostep do konta na podstawie numeru, hasla, itp.
    > czy ktos z was mili grupowicze wie, gdzie takie banki sie znajduja,

    W "Misiu". :)
    - Good morning! Ja... chciałbym... moje pieniądze... money... my money, tu
    umieścić... wasz bank... konto na hasło... Verstehen?
    - Dlaczego nie verstehen? My wszystko verstehen. Proszę bardzo, pan
    spocznie, pan usiądzie, pan poczeka, się załatwi...

    NMSP

  • 7. Data: 2005-03-29 10:55:43
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    m...@o...pl wrote:

    > Czyli to znaczy, ze nie mam mozliwosci wyplaty wiekszej ilosci gotowki w taki
    > sposob, aby nie figurowaly moje dane osobowe?

    Nie. Szczegolnie przy takich kwotach.

    > Ale czy oprocz szwajcari nie jestem w stanie zrobic tego gdzie indziej?

    A to juz nie wiem. Stawaim, ze zaden cywilizowany kraj Ci na to nie pozwoli
    (a juz na pewno nie czlowiekowi z ulicy).

    > Albo- czy nie jestem w stanie zalozyc takiego konta (podajac dane osob. i np
    > przez internet) tak, aby pozniej wyplata nastapila nie po weryfikacji dokumentow
    > osobowych, tylko po zalozmy umowionym hasle?

    Rotfl. Ciekawe co by potem bank powiedzial w przypadku reklamacji takiej
    wyplaty (ale przeciez ten Pan znal haslo!).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based

  • 8. Data: 2005-03-29 11:03:44
    Od: m...@o...pl

    > Nie. Szczegolnie przy takich kwotach.

    Teoretycznie - oczywiscie.
    A gdyby zwiekszyc kwote powiedzmy 40-o krotnie?

  • 9. Data: 2005-03-29 12:54:07
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    On Tue, 29 Mar 2005 13:03:44 +0200, mail_temp wrote:

    > Teoretycznie - oczywiscie.
    > A gdyby zwiekszyc kwote powiedzmy 40-o krotnie?

    Teoretycznie:
    Kup se bank i wtedy będziesz mógł robic co chcesz :)

    Rygel

  • 10. Data: 2005-03-29 14:51:00
    Od: m...@o...pl

    ok.

    Widze, ze tak nie uda mi sie nic konkretnego dowiedziec.

    Do jakiej instytucji doradczej moge sie zwrocic w tym temacie (tak aby zaplacic
    za konkretna informacje)?

    pozdro dla Was ludzie