  • 1. Data: 2005-03-29 10:01:15
    Temat: Czy komus jeszcze nie dziala VW
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Nie dziala mi przez strone, czy to u mnie, czy u nich jest klopot??

    --
    Pozdrwiam
    Janek Mirowski

  • 2. Data: 2005-03-29 10:33:10
    Temat: Re: Czy komus jeszcze nie dziala VW
    Od: tomeq <l...@i...pl>

    Użytkownik Janek napisał:

    > Nie dziala mi przez strone, czy to u mnie, czy u nich jest klopot??

    U mnie działa bardzo dobrze, napisz co się dzieje a nie tylko że nei
    działa ;-)

  • 3. Data: 2005-03-29 10:47:28
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie dziala mi przez strone, czy to u mnie, czy u nich jest klopot??

    dziala, caly czas, a nie mozesz poprobowac sobie na innnych przegladarkach
    tylko od razu wysylasz pytanie!

  • 4. Data: 2005-03-29 13:17:28
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    U mnie tez juz wszystko w porzadku, ale byl blad 500 wiec pewnie jednak po
    ich stronie.

    Janek