  • 1. Data: 2005-03-29 09:13:55
    Temat: usunąć rachunek - wzór pisma
    Od: "pawel" <p...@i...pl>

    Witam,
    Poszukję wzoru pisma do usunięcia rachunku w banku PEKAO S.A.

  • 2. Data: 2005-03-29 10:05:25
    Temat: Re: usunąć rachunek - wzór pisma
    Od: gollum <n...@u...pl>

    > Poszukję wzoru pisma do usunięcia rachunku w banku PEKAO S.A.

    A sam nie umiesz napisać kilku wyrazów?

  • 3. Data: 2005-03-29 11:05:56
    Od: "Christophoros" <j...@t...pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Poszukję wzoru pisma do usunięcia rachunku w banku PEKAO S.A.

    Może tak, jak niżej. Ale zastrzegam się, iż nie wiem czy treść jest
    optymalna.
    Może wypowie sie ktoś bardziej doświadczony.

    "Z dniem .... wypowiadam umowę prowadzenia rachunku
    "Eurokonto Plus" (nr rachunku xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx). W
    załączeniu przekazuję kartę "MAESTRO" (o numerze xxxx xxxx xxx xxxx)
    oraz "Identyfikacyjną Kartę Magnetyczną" (o numerze xxxxxxxx xxx). Na
    dzień złożenia wypowiedzenia wszelkie transakcje (płatności, wypłaty)
    kartami płatniczymi wydanymi do rachunku zostały rozliczone.
    Ewentualne pozostałe na koncie po jego zamknięciu środki proszę przelać
    na rachunek nr xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx prowadzony w banku
    xxxxxxxxxxx.
    Z dniem zamknięcia rachunku wycofuję zgodę na dalsze przetwarzanie
    moich danych osobowych do celów marketingowych oraz na odstępowanie ich
    innym podmiotom."

  • 4. Data: 2005-03-29 18:56:18
    Od: "Sebastian" <s...@C...onet.pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Poszukję wzoru pisma do usunięcia rachunku w banku PEKAO S.A.

    patrz post wyzej
    w banku wzor takiego pisma powinni Tobie dac. Uprzyj sie.

    Sebastian

  • 5. Data: 2005-03-29 19:37:59
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sebastian napisał(a):

    > patrz post wyzej
    > w banku wzor takiego pisma powinni Tobie dac. Uprzyj sie.

    I może jeszcze książeczki "przykładowe rozmówki z pracownikami banku".