  • 1. Data: 2002-02-16 10:31:18
    Temat: aktywacja kanalu internetowego w mBanku
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    Na stronach internetowych dla mKobiet czytamy:

    "Aby uzyskać dostęp do serwisu internetowego, będziesz musiała znów
    zadzwonić do mLinii.
    Tym razem, po tym, jak odpowiesz na pytania, sam operator poda Ci hasło do
    pierwszego logowania na stronie www. Przy pierwszym logowaniu zostaniesz
    poproszona o wpisanie Twojego numeru identyfikacyjnego i tego hasła, który
    wcześniej podał Ci operator.
    Teraz czeka Cię ostatni krok: będziesz musiała zmienić to hasło na wymyślone
    przez siebie."

    Czy procedura aktywacji kanalu internetowego się zmieniła (od kiedy)? Kiedy
    zakladalem konto, sam ustalalem sobie haslo w IVR do kanalu internetowego. A
    moze to dotyczy tylko kobiet zakladajacych nowy rachynek?
    Nie wiem tylko dlaczego mialoby to dotyczyc tylko kobiet? ;)
    Pytam sie dlatego, gdyz na stronach mBanku czytam o innej procedurze
    aktywacji kanału internetowego:

    "....Jeśli tak się stało - uzyskasz dostęp do pozostałych (poza mLinią)
    kanałów komunikacji z mBankiem - Internetu i WAPu. Aby sprawnie przejść
    proces aktywacji kanałów komunikacji, zawczasu przygotuj sobie zestaw 6
    cyfr, z których ułożysz indywidualne hasło dostępu."

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-02-16 11:36:45
    Temat: Re: aktywacja kanalu internetowego w mBanku
    Od: "R_Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Kiedy
    > zakladalem konto, sam ustalalem sobie haslo w IVR do kanalu internetowego.

    Ja wreszcie namówiłem żonę do założenia konta.
    Wszystko jej wyjasniłem na wypadek telefonu z mLinii, ale teraz to już sam
    nie wiem :).

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-02-16 11:45:46
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

    > Nie wiem tylko dlaczego mialoby to dotyczyc tylko kobiet? ;)

    syndrom blondynki nakazuje najdalej posuniętą ostrożność ;-)

    pozdrav
    siepacz

  • 4. Data: 2002-02-16 17:51:48
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > syndrom blondynki nakazuje najdalej posuniętą ostrożność ;-)

    LOL !!!! :)))))) ale mnie to robawilo ;)

  • 5. Data: 2002-02-24 18:40:49
    Od: "MM" <g...@g...pl>

    Użytkownik bwwald <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4lca7$99i$...@f...man.torun.pl...
> [...]
    > proces aktywacji kanałów komunikacji, zawczasu przygotuj sobie zestaw 6
    > cyfr, z których ułożysz indywidualne hasło dostępu."

    moze teraz mBank cos zmienil ale jak ja zakladalam konto w mBanku to tak
    samo ustalałam sobie pierwsze hasło w IVR....