  • Data: 2021-08-05 23:59:55
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 5 sierpnia 2021 o 12:30:58 UTC+2 Wojtek napisał(a):

    > Czy toto ma jakieś "plusy dodatnie" względem kantoru walutowego aliora
    > (jeżeli chodzi o funkcjonalność "kontową")? bo tak patrzę i wychodzi
    > jednak "tak se"...

    To co jest gorsze (prócz płatnej "fizycznej" debetówki, ale na to jest promo)?
    Bankomaty inaczej rozwiązane - w IKA po jednej darmowej wypłacie w PL i za granicą na
    miesiąc, w aion do 900zł/mc.
    W aion podobno darmowy SWIFT (trzeba doczytać), są natychmiastowe SEPA (czy to
    TARGET?) za 5zł (nie wpadły mi w oko w innym banku).
    1% na KO PLN, 0,5% NA KO EUR.
    Podobno lepsze kursy walut (sprawdzić).