  • Data: 2021-08-06 14:42:39
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 6 sierpnia 2021 o 11:46:16 UTC+2 Szymon napisał(a):
    > Mocno "tak se". Przede wszystkim nie ma gwarancji BFG.

    ROTFL, wierzysz w BFG?
    Wiesz, ile tam jest kasy i w czym jest trzymana?
    Poza tym aion musi mieć gwarancje - albo BFG (IBANy mają polskie) albo EFG, w który
    bardziej bym wierzył.

    > Drugi dyskwalifikujący dla mnie minus to brak placówek, nastawienie na
    > usługi mobilne (zdecydowanie preferuję komputer)

    Bez placówek, ale taniej.
    Ale zgodzę się, że apka-only obsysa, tutaj bez apki nie da się nawet zalogować w
    przeglądarce (w N26 nie zrobisz przelewu, ale można potwierdzić logowanie SMSem).

    > oraz fatalny start
    > (dużo problemów z logowaniem, zakładaniem konta, konsultantami via chat
    > itd. odnotowywanych przez pierwszych użytkowników).

    Mnie to dziwi - czy to ludzie nie umieją komputerów obsługiwać, czy mają androidy za
    stare/za nowe/pochrzanione przez producentów?
    I ilu tych użytkowników od wczoraj (choć cenniki z datą lipcową)?
    Apkę przeinstalować, zaktualizować inne apki i idzie.