  • Data: 2021-08-06 17:53:47
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-06 o 11:45, Szymon pisze:

    > Mocno "tak se". Przede wszystkim nie ma gwarancji BFG.

    Ktoś tam na którymś forum pisał że to jest włoski bank
    a ten "nasz" ma licencje na Belgie i jest objęty Belgijskim BFG
    (nie weryfikowałem tych info)

    > Drugi dyskwalifikujący dla mnie minus to brak placówek, nastawienie na
    > usługi mobilne (zdecydowanie preferuję komputer)

    Ponoć można na kompie, ale na telefonie trzeba się zautoryzować
    a często chodzisz do banku ? :)
    - ja wyłącznie jak potrzebuje fizycznie wypłacić walutę,
    albo zamknąć konto gdy nie można inaczej :D

    >oraz fatalny start
    > (dużo problemów z logowaniem, zakładaniem konta, konsultantami via chat
    > itd. odnotowywanych przez pierwszych użytkowników).

    Czy ja wiem... większy problem miałem z założeniem konta PeoPay w żubrze
    gdy pojawiła się taka opcja przez smarkofona.
    Dwukrotnie robiłem zanim czynnik białkowy coś tam zresetował na serwerze
    i dopiero za trzecim razem zatrybiło...

    Pozdro