  • Data: 2021-08-06 13:39:26
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    miejsca od 4 do 8, więc być może hasła wymyśliło tylko 8 osób ;>

    > Albo nawet tylko 4 ;>

    A to ciekawostka dla mnie...
    polałem trochę eurasów z Revoluta do Aiona i przeszło niemal natychmiast
    tak jakby to był przelew wewnętrzny :)

    - póki co "obmacuje" miedzymordzie apki
    Nie obyło sie bez zgrzytów, musiałem zacząć rejestracje w english
    bo po polskiemu nie chciało zatrybić - nie obsługujemy twojego języka
    ale po "usunieciu śmieci" i przeinstalowaniu apki juz było ok.
    I druga sprawa - jak jest właczony tryb ciemny, to nie da sie gawedzic z
    konsultantem, bo nic nie widac, białe literki na błekitnym tle

    Pozdro