  • Data: 2021-08-10 12:36:52
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ROTFL, wierzysz w BFG?

    Tak. Lepsze to niż nic.

    > Wiesz, ile tam jest kasy i w czym jest trzymana?

    Nie ma to znaczenia z punktu widzenia klienta.

    > Poza tym aion musi mieć gwarancje - albo BFG (IBANy mają polskie) albo EFG, w który
    bardziej bym wierzył.

    A ja mam jednak wrażenie, iż sprawniej i szybciej wypłacę w Polsce
    (bodaj PKO BP realizuje wypłaty w ramach gwarancji BFG) niż w Belgii.
    Swego czasu w PL działał Polbank na gwarancjach greckich. Delikatnie
    rzecz ujmując - był to duży problem. W efekcie został skasowany z rynku
    po kilku latach.

    > Bez placówek, ale taniej.

    Tylko do czasu jakiegoś większego problemu. W przypadku sporu prawnego
    podejrzewam, iż placówki/dokumenty papierowe/świadkowie to zdecydowanie
    lepsza pozycja Klienta niż jakiś tam czat/bot.

    > Ale zgodzę się, że apka-only obsysa, tutaj bez apki nie da się nawet zalogować w
    przeglądarce (w N26 nie zrobisz przelewu, ale można potwierdzić logowanie SMSem).

    Zdecydowanie trudniej też na telefonie będzie cokolwiek udowodnić niż w
    przypadku komputera.

    > Mnie to dziwi - czy to ludzie nie umieją komputerów obsługiwać, czy mają androidy
    za stare/za nowe/pochrzanione przez producentów?
    > I ilu tych użytkowników od wczoraj (choć cenniki z datą lipcową)?
    > Apkę przeinstalować, zaktualizować inne apki i idzie.

    Sporo czytałem właśnie o problemach z aplikacją. Uważam, że bank (każdy)
    powinien być idiotoodporny. W momencie, gdy już na "dzień dobry" to
    Klient jest winny - zapala mi się czerwona lampka.