  • Data: 2021-08-10 12:46:01
    Temat: Re: aion bank?
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-06 o 17:53, Waldek pisze:

    > Ktoś tam na którymś forum pisał że to jest włoski bank
    > a ten "nasz" ma licencje na Belgie i jest objęty Belgijskim BFG
    > (nie weryfikowałem tych info)

    Czyli... gdzieś tam ma. ;-) Trudno poważnie traktować taki "bank".
    Natomiast jeśli ktoś chce trzymać w nim drobniaki - czemu nie. Ostatnio
    widziałem kartę Revoluta w rękach 12-latki.

    > Ponoć można na kompie, ale na telefonie trzeba się zautoryzować
    > a często chodzisz do banku ? :)

    Ostatnio CA uwzględnił mi 5 reklamacji - wszystkie konta zakładane w
    placówce. ZAWSZE staram się założyć/zamknąć konto w placówce. W
    przypadku reklamacji - jeśli wewnętrzną pocztą nie daje się rozwiązać
    problemu - można złożyć na piśmie w Oddziale. Jest dowód (dla
    sądu/KNF/UOKiK itd.).

    > - ja wyłącznie jak potrzebuje fizycznie wypłacić walutę,
    > albo zamknąć konto gdy nie można inaczej :D

    Owszem. Właśnie po to jest oddział - nie do bieżącej obsługi konta, ale
    spraw... trudnych.

    Jedna rzecz... Aion planuje wymianę walut i inwestycje na światowych
    giełdach. To wskazuje, iż chciałby się zorientować raczej na klienta
    zamożnego niż gimbazę. A skoro tak - zakłada wrzucanie tam znacznych
    kwot. Umówmy się - jeśli chcesz wymieć 100 euro to dynda Ci, czy skroją
    2 zł. spreadu w kantorze innego banku czy dadzą bez spreadu. Ale już
    przy wymianie miliona EUR ta różnica będzie zauważalna. Sęk w tym, że
    aby do Aion wrzucić 4,6 mln PLN to trzeba jednak mieć trochę zaufania do
    instytucji.