  • Data: 2016-09-27 09:21:15
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-09-27 o 09:17, Kamil Jońca pisze:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:
    > [...]
    >
    > Stary chleb się zwykle nie nadaje do konsumpcji. 200 po roku ma
    > (+-inflacja) tą samą wartość. Więc taki bardziej demagogiczny argument.

    Błędnie zakładasz, że operator GSM to bank i prowadzi konta bankowe. To,
    co wpłacisz na prepaida nie jest już pieniędzmi, tylko zapłatą za
    korzystanie z usług, choćby nawet zapłatą tylko za aktywność konta
    telefonicznego przez określony czas. Podobnie jak w abonamencie, gdzie
    po kupieniu abo na 1000 minut, i wygadaniu 100 minut, nie masz
    roszczenia o zwrot 90%.

    --
    Liwiusz