  • Data: 2016-09-27 10:35:59
    Temat: Re: Zyski banków działających w Polsce trafiają za granicę
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nsd95a$kql$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-09-27 o 10:01, J.F. pisze:

    >Na razie niczego się nie domaga,

    Skoro wszczyna, to sie domaga, bo jakby sie nie domagala, to by nie
    musiala wszczynac :-P

    >a fakt wszczęcia postępowania nie implikuje jego słuszności.

    A jak myslisz, kto ma slusznosc, Jasnie Pan/i Prezes, czy Ty, cham
    malorolny :-P

    >Tak jak prepaidy. Jeśli nie widzisz niekonsekwencji, że z prepaida
    >chciałbyś zwrot, a z abonamentu nie, to niestety nic nie poradzę na

    Alez ja ci przyznaje racje, zwrot z abonamentu bylby sluszny.
    Tylko ze w miedzyczasie abonamenty zrobily sie no limit i nie ma co
    zwracac.

    Jesli jednak wplace np 6 miesiecznych abonamentow z gory, a po
    miesiacu zrezygnuje - to chyba nie masz watpliwosci, ze operator
    powinien zwrocic za niewykorzystane miesiace bez wezwania ?

    J.